niedziela, 4 czerwca 2017

Wędrówki małe i duże

To nie tak, że porzuciłam robutkowanie ;) 
dokładnie to mam zaczętych parę rzeczy, a jedna właśnie kończę :)
Ale ponieważ sezon na pogodę się zaczął to trzeba korzystać :)
I tak niecały miesiąc temu wzięłam sobie - ot tak rekreacyjnie :P - udział w Runmageddonie.
Taka zabawa w błocie, wodzie, piachu z przeszkodami ;). 
Ja zaliczyłam Rekruta czyli 6km 30 przeszkód :) Było świetnie :D . Następnego dnia zakwasy wszędzie ale endorfiny szalały mi jeszcze długo po biegu ;) .


Oprócz tego z moim M. (tak pisze o tym i wrzucam zdjęcia tak jak mówiłeś :p ) zrobiliśmy sobie urlop w Tatrach . To znaczy ja się wspinałam, wysilałam, męczyłam , On sobie zrobił rekreacyjny spacerek :) . 
W trzy dni zaliczyliśmy Doline Kościeliska, Doline Gąsienicową i Kasprowy Wierch oraz Gęsią Szyje i Nosala. 
Widoki piękne, warte bólu nóg, zadyszki i deficytu kalorii, który uzupełniałam wsysając 5 tubek mleczka skondensowanego ^_^ .



















7 komentarzy:

  1. cuuuudowne widoki!!!!!

    a o zabawie w błocie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nastawiam na runmaggedon we wrześniu, weźmiemy udział rodzinnie - ja, mój narzeczony, kuzyn i ciocia :) jestem mega ciekawa!

    A zdjęcia przepiękne! Ah, jak ja Ci zazdroszczę tego wypadu w Tatry! Zdjęcia cudowne! Też bym tak chciała... mój narzeczony jedzie za tydzień na 3 dni w Tatry (planuje Kościelec, jakiś fragment Orlej i coś jeszcze - dla mnie to zbyt hardcorowe :D), ale ja niestety nie mogę się z nim zabrać - w tym czasie pewnie będę drukować swoją pracę mgr, oddawać dokumenty do dziekanatu... no i praca...
    Ale kiedyś sobie odbiję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow zazdroszczę Ci takich wypadów. Przydało by mi się takie ładowanie baterii, może męczące ale dla takich widoków i bliskości z naturą warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Nawet górskiego trolla z bajki spotkaliście:)
    Życzę Ci miłego biegania i chodzenia! Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówisz rekreacja ... Gratuluję biegu, a widoki są przepiękne i nawet trolla spotkaliście :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze podziwiam za udział w czymś takim :)) Mnie by tam końmi nie zaciągnęli :):)
    Widoki warte grzechu :)

    OdpowiedzUsuń