czwartek, 29 stycznia 2015

Słodkie Jabłuszko czy Świąteczne pierniczki

SUGARED APPLE


"Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: jabłka, cukier oraz wanilia."

Bałam się że ten zapach będzie zbyt cukrowy i ciężki, zwłaszcza, że przez foli pachniał średnio zachęcająco. Jednak po odpaleniu był bardzo ciepły i przyjemny, słodki ale nie przesadnie, z nutą hmm.. jabłuszka? Miłe zaskoczenie i teraz chętnie otulam nim pomieszczenia, zwłaszcza w takie poszarzałe, nijakie dni jak dzisiaj.


CHRISTMAS MEMORIES


"Wosk z okolicznościowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: pierniki, cynamon oraz prażone orzechy laskowe."

Pierniczki... zapach intensywny niesamowicie szybko się rozchodzi trzy razy palony wciąż pachniał....a zapach ?... dokładnie pierniczkowy :) słodki trochę ciężki ale w większych pomieszczeniach lub tak jak umnie gdzie wszystkie trzy moje małe przestrzenie są ze sobą połączone otwartymi drzwiami nie przeszkadza


Coś mi się zdaje że niedługo znów się zaopatrzę TUTAJ może  w jakieś wiosenne zapachy :)



11 komentarzy:

  1. Hmm ciekawa jestem tego pierniczkowego wosku... Lubię takie zapachy ale chyba obawialabym sie troche sztuczności... To jednak nie to samo, co upieczenie swoich pierniczków :) jesli uzywalabym woskow to chetnie bym go wyprobowala, bo lubię eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię w końcu kominek i woski :)...!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłuszko musi obłędnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapachy są na pewno obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  5. hm nie wiem co lepsze:) oba brzmią smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie móc tak eksperymentować z zapachami :).

    U mnie pachnie pierniczkami na święta jak je sobie upiekę :).

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze dawno nie paliłam żadnego wosku, a przecież pogoda tak sprzyja ich paleniu...

    OdpowiedzUsuń