sobota, 6 grudnia 2014

Wymianka na Mikołaja

Jeszcze na wakacjach Ania zgodziła się na wymiankę ze mną - zauroczyły mnie jednorożce, które szydełkowała :). W zamian poprosiła o... trochę mroczną skrzyneczkę na drobiazgi z koncertów - bilety itp.
O dziwo było mi bardzo ciężko wymyślić jak to zrobić i znaleźć obrazek.
Do tego Ania zasugerowała napis - fragmęt z piosenki Comy.

Po wielu wstępnych i późniejszych ustaleniach w końcu dogadałyśmy termin - Mikołajki.
A żeby było nam milej, zapakowałyśmy wymianki jak przystało na Mikołajkowe prezenty :).

Rezultat poniżej - wciąż w napięciu oczekuję czy się spodobał.

Pudełeczko jest dość duże.
Dodatkowo wewnątrz zamontowałam trzy spinacze, które mogą służyć np. do wyeksponowania najważniejszych biletów, najciekawszych zdjęć i najfajniejszych autografów.
Lub co tam przyjdzie do głowy.


Jak Mikołaj to i coś słodkiego :)
do tego herbatka, balsam do ciała, woski do kominka, świąteczna kartka i bransoletka - ma nadzieje w trochę rockowym stylu.

Ja otrzymałam moje dwa jednorożce w wybranych przezemnie kolorach - są fantatsyczne, podziwiam każdy ich detal i uroczy całokształt :)

Ania dożuciła mi jeszcze słodkości i śliczne szydełkowe choinki, które niedawno można było podziwiać na jej blogu, a które mi tez się strasznie spodobały.

Nie wiem czy na zdjęciu dobrze widać - drugi jest fioletowy :)
Dziękuje bardzo bardzo !
Wśród wymianek przed świątecznych, w których ostatnio brałam udział ta jest najmilsza :)

8 komentarzy:

  1. Super prezenty, i te które dostałaś, i te którymi obdarowałaś :) Skrzyneczka faktycznie duża, mi się podoba. Fajny pomysł z tymi klamerkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, wdać ;) Jeden czarny drugi ciemnofioletowy ;) a choineczki boskiE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to pojechałyście na bogato i dobrze,Mikołajki, Święta za pasem, a tu takie cudne rzeczy oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudelko jest super, a ten mroczny element swietnie utrafilas! A o spinaczach na zamknieciu nie wspomne, bo pomysl na prawde super!!
    Do do jednorozcow powiem jedno - bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne jednorożce ! Skrzyneczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co, jednorożce są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z poślizgiem ale potwierdzam - jestem mega zadowolona !!! Niesamowicie mnie obdarowałaś , pięknie to przygotowałaś i wykonałaś. Dziękuję ślicznie !!!

    OdpowiedzUsuń