wtorek, 12 września 2017

Podaj Dalej

Niedawno wysłałam upominki "Podaj Dalej" do dwóch zapisanych jeszcze rok temu dziewczyn. Czasem tak bywa, ze coś się przedłoży, wydłuży ale za to dziewczyny już dawno zapomniały i miały niespodziankę :).
Jedna z nich była Ruda z bloga Nie z Chin . Ponieważ od dawna podziwiam jej prace, mam przyjemność tez coś od niej posiadać, jak tylko ogłosiła zabawę u siebie od razu się zapisałam :D .
I już w piątek dotarła do mnie paczuszka :) z cudowna kocia kosmetyczką i tulipankami, dziękuje :) .


Ogłaszam więc teraz zabawę u mnie :) .
Dwie pierwsze osoby, które się zapiszą w komentarzu wyrażając wyraźną chęć wzięcia udziału w zabawie proszone są o przesłaniu w meilu adresu do wysyłki + krótką informacje o ulubiony kolorach.
Jak widać przesyłka ode mnie może dojść na ostatnia chwile ;) może jednak okazać się , że zaskoczy Was w innym nieoczekiwanym momencie :D .

Po otrzymaniu przesyłki ode mnie zobowiązane są przeprowadzić zabawę u siebie na blogu - pochwalić co dostały, ogłosić nabór ;) i w ciągu 365 dni "podać dalej" coś od siebie :)


4 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo, że wszystko Ci się podoba :) Życzę udanej kontynuacji zabawy! A wszystkim polecam zapisanie się do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kosmetyczka!!!
    Ja niedawno też własnie dostałam paczuszkę z "podaj dalej" i jeszcze nawet nie miałam czasu jej obfocić żeby posta napisać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyczka boska, i bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne prezenty, ta kocia kosmetyczka idealna :).

    OdpowiedzUsuń