czwartek, 8 czerwca 2017

"Ofiara losu" C.Lacberg


"Ofiara losu" C.Lacberg to kolejna część serii tej autorki i jak zawsze czytałam z przyjemnością. 
Choć ten tom nie był tak wciągający jak poprzednie to jednak nadal znajdujemy tu wszystko to co lubimy u pisarki - jest zagadka i równolegle podawane tajemnicze urywki czyjejś historii; jest Erica i Patrik z ich codziennymi takim zupełnie normalnymi nie przekoloryzowanymi problemami; są postacie, które mniej lub bardziej lubimy. 
Choć dość szybko wytypowałam swojego podejrzanego to jednak nim dotarłam do końca książki, kilkakrotnie zdążyłam mieć wątpliwości :)

Książką dobrze się czyta i nie długo sięgnę po kolejną część.
"Policja w Tanumshede bada wypadek samochodowy. To, co wygląda na tragiczne zdarzenie bez śladów niecnych intencji, okazuje się czymś całkowicie innym. Kiedy dochodzi do kolejnego, równie tajemniczego zdarzenia, pojawia się hipoteza - a jeśli ofiary obu wypadków zamordowano? Policja w Tanumshede ma pełne ręce roboty, tym bardziej, że w mieście kręcony jest telewizyjny reality show. Obecność kamer podsyca konflikt między „gwiazdami” i miejscową społecznością. Czy zabójca kryje się w małej grupie głodnych mediów ludzi współpracujących z programem? Patrik Hedström ma problem z tą sprawą. Jednocześnie zajęty jest przygotowaniami do zbliżającego się ślubu z Ericą. Czas i wysiłek poświęcony na planowanie tego wydarzenia przeradza się we frustrację i stres. Napięcie jest tym większe, że u Patrika i Eriki mieszka jej siostra Anna z dziećmi. Niełatwo jest poradzić sobie z drobnymi kompromisami codziennego życia i ściganiem zabójcy, co widać szczególnie wyraźnie, kiedy Erica zaczyna podejrzewać, że Anna interesuje się całkowicie nieoczekiwanie jedną z osób z kręgu jej przyjaciół..."






Kolejne 447str do wyzwania, które już w sumie pokonałam ;) jednak lece dalej, ciekawe ile wyjdzie mi tych stron na koniec roku :)

P.s.do książek na wymiane dodałam dwie - zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Akurat ta książka najmniej mi się podobała, ale mam jeszcze dwie do skończenia serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiada. Wpiszę ją sobie na listę :)

    OdpowiedzUsuń