piątek, 5 maja 2017

Projekt myszki - współpraca z Kotem w worku i pomocnik

Jak wspominałam nie dawno podjęłam się wykonaniu pewnego projektu. Ten projekt to nic innego jak współpraca z Kotem w worku, dla którego wykonałam spooorą liczbę szydełkowych myszek :)

Ponieważ zawartość kwietniowego boksa do , którego myszki trafiły została już ujawniona 
mogę podzielić się zwami relacja z tworzenia ;)
Oj na dłubałam się ich troszkę :)
i mam 
nadzieje, że innym kotom tak jak mojemu przypadły do gustu.




Jak widać w wolnych chwilach od drzemki i złorobienia miałam wytrwałego asystenta. W tedy jeszcze nie było Młodej ZZ więc na szczęście musiałam pilnować tylko jednego złoczyńce ;)






6 komentarzy:

  1. asystent pomaga tyle ile może... hihi
    normalnie możesz zakładać Myszogród...

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodej ZZ??

    żałuję, że nie wiedziałam ;( cudowne myszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale te myszki są fajniutkie :).

    Mi pies zawsze podbierał mulinę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Asystent do przeszkadzania pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń