piątek, 26 maja 2017

Moja własne :)

Zrobiło sie ciepło, wiosennie a momentami nawet letnio więc jakoś tak naturalnie mniej mnie tu jest i będzie bo jak czas wolny to cięgnie na dwór :) .
Udało mi się jednak ostatnio skończyć chustę z włóczki Regenbogen (50%bawełna 50% poliakryl ) .
Włóczka pięknie przechodzi kolorystycznie, robi sie dobrze, a nosi po prostu cudownie :) . Jest niesamowicie przyjemna w dotyku. Z jednego motka powstaje całkiem spora robótka :) . 
Celowo wybrałam prosty wzór bo kolory i struktura sa tak piękne,że nic więcej nie trzeba :)
Chustę zrobiłam dla siebie - szewc w końcu ma swoje buty ;)







14 komentarzy:

  1. Boska! Kolory pięknie przechodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna. I bardzo duźa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudowna na lato :))) Piekne kolorki :))) Ja wlasnie dla Cioci na 60 chce zrobic cos , ciekawe czy wkoncu znajde co to dokladnie ma byc czy chusta ,czy szal na lato :) Na razie po misiu trzeba sie zregenerowac hihi :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna, słobeczna, trochę ognista i upalna. Idealna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna, kolorowa, wesoła chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kolorowa chusta.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorystyka genialna! Niczym sorbet rodowy! cudowna chusta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda wspaniale, co za kolory, można się zakochać :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, niezwykle słoneczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ta chusta :)a kolory zachwycające:)ozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo energetyczne kolorki,chusta pięknie się prezentuje i pewnie jest ciepła.
    Pasuje do Ciebie Magdaleno :)
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, była taka włóczka w turkusie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzór wybrałaś świetnie, bo rzeczywiście kolory zdobią to chustę przepięknie!

    OdpowiedzUsuń