czwartek, 6 kwietnia 2017

Zalando - przesyłka dotarła

Dziś w końcu dotarła do mnie przesyłka z Zalando.
Miała być w piątek ale nie było mnie w domu, od Zalando paczki dostarcza kurier FedEx.
To mój pierwszy raz jak mam do czynienia z ta firmą i muszę przyznać,że to pierwszy kurier, który bardzo starał się, żeby dostarczy ćmi przesyłkę. Nie padło ani razu stwierdzenie "to odbierze sobie Pani z magazynu" co u innych nie raz słyszałam.
Po mimo małego nie porozumienia panowie bardzo mili, sami kontaktowali sie i widać, że zależało im na dostarczeniu - szok ;) . Więc wybór dostarczyciela przez sklep Zalando to na pewno strzał w dziesiątkę - przy najmniej jak na razie ;) .

Dostawa ze sklepu chwile trwała i dostałam dość sprzeczną informację- tego samego dnia przyszedł meil, że przesyłka opóźniona i nie wiedomo kiedy dotrze i pare godzin później,że już jest do mnie wysłana ... Ale to w sumie jedyna taka "gafa".

Produkty zgodne z opisem.


4 komentarze: