wtorek, 25 kwietnia 2017

Star anise & orange - trochę ciepła w chłodne dni

Nie nic mi się nie pomyliło ;)
ale odkopałam własnie ten wosk a zdjęcie przygotowałam jeszcze zimą.
Pogoda ostatnio z resztą wcale wiosenna nie jest więc miło zamknąć się w mieszkaniu z przyjemnym, kojącym aromatem wosku :) rozgrzewa myśli i ciało .

Star anise & orange
"Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystego plasterka słodkiej pomarańczy połączonej z orzeźwiającym, gwiaździstym anyżem."


Fajny zapach, Najpierw czujemy anyż ale już po chwili ostry zapach przyprawy łagodzi słodka pomarańcza. Całość jest przyjemna i nie nachalna. Jest to zapach słodkawy ale nieprzesłodzony choć wyrazisty :)


Goodies.pl

2 komentarze:

  1. A ja się aktualnie zakochałam w Lake Sunset

    OdpowiedzUsuń
  2. pare białych YC mam ale jeszcze nieruszone wiec zapachow nie kojarze ;)

    OdpowiedzUsuń