wtorek, 28 marca 2017

Zakupy na Zalando.pl

Dzięki portalowi Trnd dostałam możliwość przetestowania strony Zalando :) .
Ucieszyłam się bo w ramach kampanii otrzymałam kupon na zakupy, fajną torbę zakupowa oraz kilka zniżkowych kuponów dla znajomych .



Portal jest przejrzysty i przyjemny w obsłudze i naprawdę bogaty w ciekawe produkty.
Ceny sa różne i obfitują w promocje, dzięki czemu naprawdę każdy może znaleźć coś dla siebie.
Mi samej ciężko było zdecydować się co wybrać :) .



Miło zaskoczyła mnie opcja "za pobraniem" bez dodatkowych opłat. Po nad to rzeczy można odesłać kurierem bezpłatnie przez kolejne 100 dni !
Nie musimy się stresować, że coś nie będzie na nas pasowało ;) .



Podczas przeglądania strony możemy dodawać produkty do "ulubionych" i dzięki temu zyskujemy wygodę w późniejszym przeglądaniu tego na co szczególnie zwróciliśmy uwagę.

Miałyście jakąś styczność z ta stroną?
Robiłyście tam zakupy i jakie są wasze wrażenia ?
Jeśli nie to czy macie w planach zakupy tam ? :)
Czy kupujecie czasami obuwie i odzież w sklepach internetowych ?

6 komentarzy:

  1. O ale ciekawa kampania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nic przez ten portal nie kupowałam, ale nieraz mi się zdarzyło ciuszki czy buty kupić w sieci.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nie robiłam zakupów na Zalando, ale w sieci chętnie kupuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam do czynienia, ale sporo znajomych tam zamawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) gratuluję,że się dostałaś :) dużo moich znajomych korzysta i są zadowoleni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, zaglądałam raz na tą stronę ale ceny mnie dobiły

    OdpowiedzUsuń