czwartek, 2 marca 2017

Nowa Activia

Juz dano nie byłam w żadnej kampanii od Streetcom. W końcu jednak się załapałam i to na jedną z tych na których mi zależało :) .

Na co dzień jem jogurty naturalne, a z owocowych czasem wybieram właśnie activie do picia,
więc pomysł połączenia activi jogurtu naturalnego z owocami
była dla mnie jak najbardziej ciekawa :)
Do tego jest tez możliwość wyboru samego czystego jogurtu.
A wszystko to w małych wygodnych pojemniczkach.




Producent oraz portal Streetcom podzielili się z nami taką ulotką informacyjną :







W następnym poście opowiem o moich wrażeniach :)

A Wy jadłyście już coś Activi?

3 komentarze:

  1. Też właśnie zostałam zaproszona do tej kampanii i podobnie jak ty kojarzę i często sięgam po tę Activię do picia. Ciekawa jestem tego połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Activia mi zawsze smakowała, fajna kampania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jadłam różne i mi smakowały, ale tych nowych to nie. Smacznego!:))

    OdpowiedzUsuń