niedziela, 26 marca 2017

Nie obijam się tylko mnienie ma ;)

Uwaga !
Nie nie obijam się choć chwilowo nie mam czasu tu zaglądać 
i wyczerpały mi się gotowe zaległe posty ;) .
Przeprowadzka to rzecz wykańczająca, zwłaszcza gdy cały dobytek należy przenieść w dwa tygodnie mając przy tym dwie prace...
Zastanawiam sie też jakim cudem w tak małym mieszkanku jak miałam 
uzbierało sie tyle klamotów ?! 
Pozostanie to zagadką ;)

Oprócz przeprowadzki złapałam pewną ciekawą współprace i w jej ramach 
intensywnie działam szydełkiem.
Mam duuuużo małych cosiów do wyszydełkowania i wszystko to ew przeciągu miesiąca
- przeprowadzając się, pracując tu i tam.
Ale ! Przede mną dwa (AŻ ;p)dni urlopu i w tedy planuje zasiąść do zaległości i nie sprzątać nie rozpakowywać się - nabrac do tego siły i chęci bo chwilowo system przeciążony :)

Żeby pusto nie było to taki barwny obrazek :D



9 komentarzy:

  1. Odpocznij dzielna Kobieto Pracująca:-) chyba pogoda na być super więc wyjdź na jakaś łączke za miastem i podladuj bateryjne slonkiem:-)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, trzymam kciuki za powodzenie wszystkich akcji, zwłaszcza szydełkowych :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim życzę Ci spokoju i nabrania sił i świeżości :) Odpocznij trochę od wszystkiego :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To rzeczywiście niezłe masz zamieszanie :) U mnie 3 tyg z masą pracy, dodatkowymi warsztatmi i masą szycia. Ale mam postanowienie od jakiegoś czasu. Raz w tyg próbuję odpoczywać od wszystkiego - próbuję, bo jak mi się mega nudzi to i tak mi to nie wychodzi i siadam do szycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A na mnie czekają jajca i jakos nie mogę się do tego zabrac 😢, odkladam, odkładam, aż nastanie mnie Wielkanoc 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to jest - wydaje się, że nie ma się dużo rzeczy a potem się okazuje, że wręcz przeciwnie :P
    ja sama będę się przeprowadzać latem i jestem ciekawa, jak to będzie wyglądać :P i choć mam jeszcze sporo czasu, to już czuję podekscytowanie :)
    Tobie życzę powodzonka i chwili wytchnienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci miłej przeprowadzki i dziergania:))

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, wiem co to przeprowadzka...

    OdpowiedzUsuń