czwartek, 16 lutego 2017

Zakładka z serduszkiem

Przespałam mało nie przegapiłam bo coś mi się ubzdurało, że cykliczne szydełko teraz trwa do 18 lutego a przecież ono jest czwartkowe !
Dlatego tez dzisiaj pojawią się aż dwa posty z cyklicznego szydełka bo jeden jest ten, który to miałam dać jutro ;P ale że zemnie gapa to najpierw pokazuje prościutką szydełkową zakładką z użyciem wyzwaniowego serduszka :)

Nie wiem jak wy ale ja bardzo lubię to połączenie kolorystyczne



EDIT: bo pytacie o książkę :) pisałam o niej kiedyś TU :)



A mowa oczywiście o cyklicznym szydełku :)


11 komentarzy:

  1. Uroczy pomysł z zakładką z sercem :)
    a książka? Jestem na etapie kompletowania kolejnego "koszyka" książkowego i ta właśnie jest jedną z opcji...czytałaś już?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna zakladka ☺ ja tez jestem bardzo ciekawa ksiazki ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka prześliczna a i ksiązka warta polecenia. Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczna i praktyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna! To serduszko świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta zakładka, a jaka ciekawa z tym serduszkiem 😃 Komplet do pandy 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, bardzo fajna zakładka i serduszko na pierwszym planie, bombowe!
    Dziekuje za udział w zabawie.
    Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  8. To by był świetny prezent dla ukochanej osoby.

    OdpowiedzUsuń