środa, 8 lutego 2017

Ebony & oak - czyli las czy nie las


"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o leśnym zapachu stworzonym z mieszanki drzewnych nut dębu, sosny, hebanu, eukaliptusa i paczuli."


Dziwna rzecz... z początku chciałam napisać, że ani to rześkie ani leśne. Zapach nie drażniący ale tez nie zachwycający. Ale kiedy zamknęłam na chwile oczy i zaczęłam powoli oddychać faktycznie dotarł do mnie aromat rozgrzanych słońcem szyszek, igieł i żywicy. Po otwarciu oczu znów to się gdzieś zgubiło. Został ciepły ale bliżej nie sprecyzowany zapach, chwilami lekko ostry
Wniosek ? Wosk dobry do medytacji ;) odpoczynku może drzemki :) w tedy staje się kojący i zabiera nas na wycieczkę leśnymi ścieżkami :)

goodies.pl

5 komentarzy:

  1. Lubię takie zapachy, które czuję dopiero jak zamknę oczy, to przywołuje wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOo właśnie muszę sobie zamówić nowe woski, bo już mi się kończą, dobrze że taki post u ciebie bo mi o tym przypomniał. I wiem też że na ten się nie zdecyduje ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wosk do drzemki to by mi się przydał, bo ostatnio coś cały czas bym tylko drzemała:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Do medytacji? Muszę spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń