piątek, 24 lutego 2017

Czapka i komin na wymiankę

Jakis czas temu umówiłam się na prywatną wymiankę z  niezwykle utalentowaną Sylwią.
Ja z mojej strony miałam zrobić komplet komin i czapkę oraz mitenki - te w kolejnym poście sie pojawią :) .
Jak prezentuje się komplecik widać poniżej :)
Powiem Wam, że w planie -choć juz raczej na przyszły sezon - mam zrobienie sobie takiego z tej włóczki i nawet chyba w tym kolorze :)
Włoczka to Merino Bulky, która ma bardzo fajny skład 30% wełna i 70% arylu.
Zawartość wełny sprawia, ze czapka będzie na pewno grzała :)








Mam nadzieje, że nowej właścicielce przypadło do gustu bo ja osobiście jestem zachwycona wspaniałą herbaciarką, podkładkami i słoiczkami/lampionikami.
Dziękuje !



12 komentarzy:

  1. Oczywiście że jestem zadowolona, a wręcz zachwycona :) Komplecik świetny, idealnie wykonany, a mitenki ... zakochałam się w nich :) Cieszę się że moje prezenty się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać tutaj naprawdę udaną wymiankę, nie ma jak prywatne wymianki. Piękne rzeczy dla siebie przygotowałyście:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka, piękne prezenty dla siebie przygotowałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne prezenty przygotowalyscie ☺ zarowno zimowy komplet i jak i dekoracje, ktore dostalas ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymieniłyście się na bardzo piękne prezenty,komplecik zachwyca a herbaciarka z podkładkami i lampionikami cudna :)
    Serdeczności zostawiam Magdaleno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka! Twój komplet prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udana wymiana, śliczny komplecik przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała wymianka, od serca 😃

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik!!! Z pewnością osoba z wymianki będzie bardzo zadowolona, bo widać włożone serduszko w wykonanej pracy:). Dziękuję za udział w moim candy. Zapraszam wkrótce na wyniki i pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję udanej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń