środa, 25 stycznia 2017

Rhubarb crumble - słodko cierpki, zapach na tak :)

Nie wiem jak u Wasal u mnie ponuro, pochmurnie i ciemno więc postanowiłam poranek urozmaicić sobie jakimś zapachem :)

Rhubarb crumble

"Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu podanego prosto z pieca cierpkiego rabarbaru oprószonego brązowym cukrem z dodatkiem aksamitnej wanilii."




Niewieme czy tak pachnie wyciągnięty z pieca, opruszony cukrem rabarbar ale na pewno wosk jest przyjemny. Bardzo lubie połączenie cierpkości ze słodyczą, a tu jest ono idealne - nie za mdłe nie za kwaśne. Sam wosk jest dość intensywny , pysznie rozchodzi się po pomieszczeniu.
Wanilia w tym połączeniu przyjemnie rozgrzewa.

Zapraszam na
goodies.pl

4 komentarze:

  1. Lubię te woski, jest duży wybór i zawsze ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) chyba skuszę się na takie połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten wosk i mnie jakoś tak nie podszedł... :/ jeszcze póki miałam forest i łączyłam oba to było ok, ale sam jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, jak przeczytałam zapach, to się zastanowiłam, czy aby nie mdły, ale skoro piszesz, że nie, to mam wrażenie, że by na mnie działał uspokajająco:)

    OdpowiedzUsuń