poniedziałek, 23 stycznia 2017

Poranne refleksje i kot :)

Niedawno prosiłam Was o pomoc w wyborze banerka - za co dziękuje :) .
Jak jednak zauważycie w rezultacie na blogu jest banerek, którego nie było do "wyboru".
A wszystko dlatego, że program Canva trochę mnie oszukał :) . Jest tam jako jeden z projektów coś takiego jak "tytuł bloga" sugerując sie tym wywnioskowałam, ze zrobiony tam obrazek będzie idealnie pasował rozmiarem własnie do owego tytułu ;). Praktyka pokazał jednak, że jest za mały. O ratunek poprosiłam mojego M. który jako programista pokazał mi tajne pisma i skróty nie tyle HTML co CSS :D - czarna magia :P to jakbym ja jemu tłumaczyła schemat szydełkowego czegoś :).

W rezultacie załapałam jak znaleźć rozmiar w jakim muszę wykonać obrazek, a w programie Canva jest możliwość stworzenia projektu również poprzez wpisanie interesujących nas rozmiarów :)

I tak o to jest aktualnie taki jaki jest - na pewno jak znajdę czas to jeszcze się pobawię z innymi bo wciąż nie jest to to co bym chciała ;).

W każdym razie traktuje to jako rozwój mojego bloga. Ponad to w końcu sprecyzował mi sie kierunek w którym chce i rozwijam sie twórczo - czyli szydełko :)


Żeby nie przynudzać na koniec moje wstrętne, złośliwe a jednak tak kochane futro.
Czyli Cezary Cezary o poranku :)


9 komentarzy:

  1. Świetna ta Twoja kota :)
    Chętnie będę patrzyła na arcydzieła szydełkowe, bo niestety ale to cudo jest poza moim zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do nowego banerka bardzo mi się podoba!!

      Usuń
  2. Baardzo mi sie podoba Twoj banerek :))) Doczekalam sie :)) A kotek Cuuudo :))) Milego Dnia Ci Zycze :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z szydełkiem mi nie po drodze - będę podziwiać 😊
    Futrzak prima sort, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że masz fachowca w domu. Mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba Twój nowy bannerek i super, że jest na nim też Cezary:) Oj tak, znam ja te walki z html. Nieraz poległam właśnie na tym polu:) Super, że Twój M. się na tym zna. CSS bardzo lubię, bo w razie czego można łatwo odmieszać, co się namieszało:D
    Miłego szydełkowania!:) Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecny banerek jest też bardzo ładny, odnosi się do Twojej twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szydełko dawno odstawiałam,ale chętnie będę podziwiała Twoją twórczość,głaski dla Cezarego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten Twój baner! Podoba mi się w nim to, że jest kolorowy, ale przyjemny dla oka :)

    OdpowiedzUsuń