niedziela, 1 stycznia 2017

Nowy Rok pod znakiem bólu i ...satysfakcji :)

Czyli witajcie w Nowym Roku :) ja jeszcze się budzę z herbata w ręku, wszystko mnie boli ale jestem z siebie dumna !
Musicie mi uwierzyć na słowo, że oświetlone miasta widziane w nocy z góry do tego błyszczące po horyzont od sztucznych ogni robi powalające wrażenie ! :)
Zaskoczyła mnie też niesamowicie ilość ludzi, która weszła na Śnieżkę witać Nowy Rok - było po prostu tłoczno !
Z mniej miłych rzeczy to dzisiejsze schroniska z pod znaku PTTK chyba zapomniały o co tam chodzi
- zarówno Samotnia jak i Strzecha były zamknięte dla wędrowców, którzy chcieliby sie tam przespać - nawet na podłodze -
bo były organizowane imprezy Sylwestrowe.
Do Strzechy nawet  nie wpuścili Nas żebyśmy mogli przeczekać do 22 bo za wcześnie tam dotarliśmy :o . W Samotni zlitowali sie i Nam i paru innym osobom pozwolono przeczekać w korytarzu - choć z ogromna nie chęcią.
Mieliśmy po północy zejść tam i przenocować a rano wejść na wschód słońca,a w rezultacie musieliśmy wrócić do samochodu i 3 godziny jechać z powrotem do domu.
Trasa na Śnieżkę była niesamowicie oblodzona więc tyle, że nie żałowaliśmy tego wschodu bo i tak raczej drugi raz nie pokonalibyśmy tego podejścia - zostawiamy to jako plan na lato :).

Mimo niedogodnień, wczorajszego i dzisiejszego zmęczenia jesteśmy zadowoleni :)
Mam nadzieję, że i Wy spędziłyście przyjemnie Sylwestra.

No i... Dzień Dobry w 2017!

1. Wow! Ale super pomysł na Sylwestra! :) A dziś właśnie się zastanawialiśmy, jak funkcjonują w sylwestra schroniska... rozwiałaś moje wątpliwości, niestety na niekorzyść dla schronisk... Szczęśliwego Nowego Roku Madziu! Wszelkiej pomyślności! Pozdrawiam cieplutko!

2. Mieliście trochę nieprzyjemnych niespodzianek, ale ogólnie fajny wypad :).

3. Szkoda, że już nawet schroniska robią się takie komercyjne... tak jak piszesz - chyba zapomnieli, po co one istnieją... Powiedziałam o tym lubemu, to też się zbulwersował :|

4. Dobrze że chociaż widoki zapewniły Ci super wspomnienia.
    Wszystkiego dobrego 🎇

5. Madzia!, wspaniały pomysł na sylwestra, szkoda tylko, że schroniska troszkę zawiodły, ale widok Ci wszystko wynagrodził. Chętnie obejrzałabym więcej zdjęć:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    p.s. niestety nie znam serii o kocie

6. Fajowy miałaś sylwester :) My się bawiliśmy we dwoje, ale tak najbardziej lubię!

7. Jak pięknie spędziłaś czas. Szkoda właśnie jedynie, że w schronisku taka kisza,ale może w przyszłości się zastanowią.