niedziela, 22 stycznia 2017

All is bright - cierpko przyjemny zapach

"Wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachowej mieszance musujących cytrusów połączona z nutą ciepłego piżma."



Zapach jest bardzo specyficzny. Mieszanka cierpkości z ciepłą nuta piżma.  Ciężko mi powiedzieć czy ten aromat przypada mi do gustu. Na pewno nie drażni. Dobry raczej na dzień niż wieczór bo ta jego cierpkość, mam wrażenie, pobudza, orzeźwia.

Wosk można zakupić np. na stronie Goodies :)

4 komentarze:

  1. :)) Ciekawy zapach :)) Mam pytanko ,a gdzie Twoj nowy banerek ?? :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba lubię zapach piżma 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie znam tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z piżmem to jest coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń