sobota, 31 grudnia 2016

Simons Cat's znów na mojej ścianie :)

Na Nowy Rok wpis o kalendarzu :) Wpis dzisiaj już bo nie wiem w jakim będę jutro stanie...
 i to wcale nie upojenia :P
Dziś wieczorem zdobywam Śnieżkę by o północy popatrzeć na świat z góry :)
Jak wrócę do domu to chyba raczej będę odsypiać ;)

Od dawna jestem fanką grafik oraz animacji Simona Tofield'a.
Uwielbiam oglądać opowiadane przez niego historyjki o kotach - mój futrzany czort od razu wydaje mi się normalny :P
Mam w swym posiadaniu kilka wydanych przez niego książeczek o kocich perypetiach.
Swego czasu co roku zaopatrywałam się również w kalendarz książkowy oraz ścienny.
Chyba od dwóch lat miałam  przerwę ale w tym (a raczej minionym ;) ) pod choinka znalazłam wersje kalendarza do postawienie na biurko - u mnie jednak wyląduje na ścianie ze względów  praktycznych ;) .

Na każdy miesiąc mam cieszący oko śmieszny obrazek z tytułowymi kotami oraz sam miesiąc rozpisany w taki sposób by można było przy każdym dniu zrobić jeszcze krótką notatkę.










A Wy znacie serie? Macie coś może z niej ? :)

I oczywiście udanego Sylwestra i wielu spełnionych marzeń w Nowym Roku :)

5 komentarzy:

  1. Ahh, szczesciara z Ciebie! Bardzo bym chciała przywitać Nowy Rok w górach; od jakiegoś czasu marzy mi się "wyprawa" nocą, żeby zobaczyć wschód słońca na szczycie...
    W ogóle bardzo bym chciała pojechać w góry zimą, gdyby nie dojazd pociagiem 14h w jedną stronę to pewnie wybralibysmy się z moim chłopakiem spontanicznie do Zakopanego... ale zapowiedziałam mu, ze w przyszłym roku nie odpuszcze i sylwestra spędzimy w górach!

    Życzę Ci pięknych widoków mimo, ze będzie ciemno ;) napatrz sie prosze też za mnie, hehe:)
    Buziaki, 3maj sie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam, ale obrazki ładne!

    A ja Ci życzę zdrowia i pomyślności na ten Nowy 2017 Rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetna i wesoła grafika :). W nowym roku życzę Ci dużo zdrówka i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi, lubię tą kreskówkę, ale nic z nią nie mam. Super rozweselający kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kalendarz w każdy dzień można robić sobie notatki, aby niczego nie zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń