czwartek, 29 grudnia 2016

Le Petit Marseillais - morski rytual pielegnacji - czyli co znalazłam w paczce

Dzisiaj otworzymy w końcu wspomniane nie dawno pudełko od Le Petit Marseillais :)
Jak widać wszystko ładnie i dobrze zapakowane.
Wewnątrz znalazłam krótki przewodnik po nowych zapachach w formie ładnej książeczki
oraz kremowy żel pod prysznic i nawilżający balsam do ciała.



Jest to morska linia kosmetyków , w której znajdziemy bogata game śródziemnomorskich składników, takich jak :
- algi
- minerały
- biała glinka
- oligoelementy

a wszystko to ma zapewnić naszej skórze głębokie nawilżeni i odświeżenie

Warto wspomnieć, że kosmetyki sa przeznaczone do każdego typu skóry, w szczególności zaś do suchej i bardzo suchej.




W morskiej lini znajdziemy :

-Pielęgnujący Żel Do Mycia Le Petit Marseillais
-Mleczko Do Ciała Le Petit Marseillais Nawilżanie
-Pielęgnujący Krem Do Mycia Le Petit Marseillais Nawilżanie
-Balsam Do Ciała Le Petit Marseillais Odżywianie







W kolejnym poście podziele się z Wami wrażeniami z testowania produktów :)

 #AmbasadorkaLPM #LePetitMarseillais#morskirytualpielegnacji

6 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa czy będziesz zadowolona. Koniecznie napisz jak wypadły testy :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krem ok ladnie pachnie ,zel nie wysusza jak inne ale zapach znikomy co nie podobne do LPM.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się całkiem przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tej morskiej serii! Szczególnie mnie pociąga to super nawilżenie:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je otworzyłam i wypróbowałam od razu w ten sam dzień. Cudo :) teraz muszę tylko posta skreślić jakiegoś.

    OdpowiedzUsuń