niedziela, 11 grudnia 2016

"Jesteś moja dzikusko" - Agnieszka Lingas-Łoniewska


"Anthony Tolland chodzi do ostatniej klasy prywatnego amerykańsko-polskiego liceum, często wpada w złość i za pomocą pięści próbuje rozwiązywać wszelkie problemy. Gdy w jego domu pojawia się rudowłosa Natalia, którą po śmierci przyjaciółki postanawia przygarnąć jego matka, chłopak czuje tylko złość i niechęć. Dziewczyna jest jakby z innego świata i zupełnie nie pasuje do snobistycznego klimatu amerykańskiej szkoły. A tym bardziej nie pasuje do zadziornego i egoistycznego Tony’ego. Jednak nie można walczyć z przeznaczeniem. Wkrótce Antek i Nata właśnie o tym się przekonują.

NEW ADULT O TRUDNEJ MIŁOŚCI."



Kolejna pozycja nawet nie tyle co młodzieżowa, a bardziej szkolna.
Czyli młodzi bohaterowie, spora dawka naiwności i szkolno miłosnych rozterek.
Po dobrnięciu do połowy stwierdziłam, że niestety takiej dawki nie jestem wstanie znieść ponieważ po prostu mnie nuży. 
Druga rzecz to do momentu do którego czytałam wciąż miałam wrażenie, że tytuł powinien brzmieć "Jesteś mój dzikusie" ;) bo w to nie w Natalii a właśnie w Antonim dostrzegałam wciąż tytułowego dzikusa ;) .

Choć dla mnie książka nie wydała się porywająca, myśle, że gdybym trafiła na nią w ogólniaku moje odczucia byłyby zupełnie inne i szkolny romans miałby szanse mnie porwać ze sobą :). 

Dla młodszego czytelnika - tak, jak najbardziej.
Starszym odradzam ;)



Książka trafiła do mnie w ramach BookTour




3 komentarze:

  1. Nie czytałam więc ciężko mi się wypowiedzieć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie sięgnę po tą, bom właśnie starsza jest i jeszcze film może bym łyknęła jednym okiem, ale przy książce bym wymiękła:)

    OdpowiedzUsuń