środa, 28 grudnia 2016

Arabeski

Rok temu wspominałam o bogatym w kolorowanki prezencie. Nie miałam wiele czasu by siąść i oddać sie przyjemności odstresowania przy nich jednak trochę go wyrwałam i mogę podzielić się z Wami kolejną recenzją.

"Arabeskaornament wywodzący się ze starożytnej sztuki hellenistyczno-rzymskiej. Jest to ornament roślinny, w formie stylizowanej wici roślinnej, której często towarzyszą dodatkowe elementy (np. elementy uzbrojenia, owoce, postacie ludzkie).
Arabeska występuje w architekturze, rzemiośle, rzadziej w malarstwie i używana jest głównie do wypełniania płaszczyzn. Z Europy trafiła do świata islamu, gdzie stosowano ją w formie silnie przestylizowanej. Ponowną popularność przeżywała w okresie renesansu i klasycyzmu."
źródło


 W tej kolorowance mamy 80 kart do pokolorowania.
W środku są piękne ornamenty, które aż proszą o to by je wypełnić barwami :) 
Tu w przeciwieństwie do poprzedniej opisywanej kolorowanki (klik) nie mamy cytatów a obrazki są na każdej stronie.
Kartki są grubsze, naprawdę więc  nie musimy mieć obaw przed używaniem pisaków .
  

Różni się tez tym, że wzory do pokolorowania mamy również na wewnętrznych kartach samej okładki, 
a dalej tuz po stronie tytułowej wita nas opis tłumaczący czym jest arabeska 
i wprowadzający w jej świat.









6 komentarzy:

  1. Świetne!!!
    Ja w Wigilię chwyciłam się antystresówki "Konie"

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakoś do teraz nie umiem odgadnąć tego fenomenu kolorowanek... Może dlatego, ze miałam ich całą masę w dzieciństwie, bardzo dużo kolorowałam... może mi się "przejadło"???

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wzory! Bardzo kocham kolorowanki, można wyczarować całkiem inny świat - czy może powinnam napisać wykolorować :) Miłego kolorowania :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale Ci wychodzi to kolorowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię arabeski i chętnie bym pokolorowała taką książeczkę. Muszę w końcu kupić kredki, bo czekają na mnie póki co mandale:)

    OdpowiedzUsuń