czwartek, 3 listopada 2016

Kolejna para skarpetek :)

Powstały na wymiankę z fantastyczną Małgosią
Poprosiłam o jesienny album - zakochałam się w jednym, który można było wygrac w Candy - szczęście mi dopisało bo Małgosia się zgodziła :)
W zamian poprosiła tylko o skarpetki !
Oczywiście dołożyłam parę umilaczy bo album jest naprawdę zachwycający :)



Dla zainteresowanych opis TU :)



Póki co skarpetki robie z grubej i ciepłej włóczki
HiMALAYA
Everyday Big Fabric
85% Aniti-Pilling Acrylic
9% Polyaster
6% Polyamide


A o to albumik - lepsze zdjęcia na Blogu Papierowy Jarmark



13 komentarzy:

  1. uwielbiam grube skarpety! :D A album jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, zawsze miałam słabość do włóczkowych dzieł, zwłaszcza takich które oprócz podziwiania można użytkować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te Twoje skarpeciochy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się muszę w końcu przełamać i spróbować zrobić sobie skarpetki. Na razie to czarna magia dla mnie. A takie cieplutkie skarpety by się mi przydały na moje wiecznie zimne stópki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, skarpetki są super, a jakie cieplutkie i miłe. Dziękuję serdecznie, jak również za miły dodatek.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super skarpetki:)Świetny album:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają bardzo zachęcająco - chyba się skuszę na podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję udanej wymianki:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń