środa, 2 listopada 2016

Frankincense - zapach na jesień

"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: słodka żywica przełamana pikantnością pieprzu wraz z balsamiczną nutą drewna."



Fantastyczny zapach, idealny na jesień :) . Otula pomieszczenie lekko perfumowym zapachem, bardzo męskim, silnym i zdecydowanym. Aromat drzewa jest ciepły i miękki , przywodzi na myśl drewnianą chatę, w której płonie kominek, a my pod ciepłym kocem siedzimy popijając herbatę.
Rozgrzewa głęboko, daje poczucie bezpieczeństwa jak ramiona ukochanego mężczyzny ;) .
Jestem bardzo na tak  :) i koniecznie znów muszę go kupić :)


Ja jak zawsze zaopatruje się w sklepie Goodies:

4 komentarze:

  1. Ja się zakochałam już w tych woskach, a to dopiero mój początek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zapach.U mnie nie ma takiego sklepu może na Internecie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zachęcająco namówiłaś, aż muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem skuszona na ten zapaszek:)

    OdpowiedzUsuń