niedziela, 20 listopada 2016

Dolpih Animal Colors - kolejny cieplutki komin


Tym razem wersja sztywniejsza i troche węższa ale równie miękka i przyjemna :)
Komin z włóczki Dolphi Animal siostry Dolphin Baby - rożni się melanżem kolory w motku :)
Tu wariacja bordo z grafitowym (niemal czarnym), 
kolor najlepiej ukazuje zdjęcie pierwsze :)
Robiony, w przeciwieństwie do poprzedniego, półsłupkami 
dla tego efekt jest bardziej zwarty.
Nie umniejsza to jego uroku, a wręcz, według mnie, tworzy szczelniejsza osłonę przed zimnem :)

100% Polyester









13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kominy :) Bordo z grafitem wygląda na prawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kominów, otulaczy i innych ciepłych rzeczy nigdy nie jest za dużo:)bardzo fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam się ostatnio zdecydowanie ciepłolubna, więc takie kominy przyciągają mój wzrok... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna wariacja kolorystyczna. A też jest taka puchata jak Dolphin baby?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny! Wygląda świetnie i cieplutko ;)
    Bardzo mi się podobają kolorki :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć Madziu :)
    ważne, że ciepły bo po to zaistniał...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kolorki tego komina, jeszcze mitenki, a może czapa i można chodzić w czasie mrozu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny;) Siostra zrobiła dla mojego synka z tej włóczki maskotkę i jest super, aż chce się ją przytulać, więc wyobrażam sobie jak miło musi się nosić taki komin.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komin. Wygląda na bardzo lekki i miły.

    OdpowiedzUsuń