sobota, 8 października 2016

Pinapple Cilantro - co z tym ananasem?

"Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: ananas, kolendra."




Pinapple Cilantro jak dla  mnie to zapach bez polotu. Troche mdławy i nie w moim guście. Ananasy same w sobie lubię ale chyba jednak nie przekonuje mnie ich zapach jako aromat do pomieszczenia. Zabrakło mi tu jakiejś soczystości i słodkości tego egzotycznego owocu.
Natomiast jak pachnie kolendra nie wiem, więc ciężko mi powiedzieć czy gdzieś tam ona jest.
W każdym razi ten przepis raczej nie zawita więcej u mnie ;).


po ten i inne woski zapraszam tu:
KLIK

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam w posiadaniu tych wosków

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm...kolendry zapach lubię i ananasa lubię, ale nie mogę sobie wyobrazić takiego zapachu wosku:)

    OdpowiedzUsuń