wtorek, 18 października 2016

Mixa HYALUROGEL Krem intensywnie nawilżający

Lato obfitowało mi w produkty do przetestowania. Jednym z nich był krem Mixa, który trafił do mnie dzięki portalowi
Ofeminin.


"Mixa HYALUROGEL Krem intensywnie nawilżający to kosmetyk stworzony dla osób o skórze wrażliwej, która wykazuje oznaki odwodnienia. Mixa HYALUROGEL dostarcza i utrzymuje nawilżenie skóry przez 24 h, dzięki formule wzbogaconej w kwas hialuronowy, zdolny wiązać 1000 razy więcej wody niż sam waży.
Unikalna wodno-żelowa konsystencja Mixa HYALUROGEL szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Skóra natychmiast jest intensywnie nawilżona, staje się miękka i promienieje zdrowym blaskiem.

Formuła Mixa HYALUROGEL Krem intensywnie nawilżający została stworzona i przetestowana pod kontrolą medyczną na skórze wrażliwej."



Krem jest w wygodnym szklanym słoiczku, podoba mi sie tez to, że wszystkie informacje zawarte zostały na pudełeczku, a nie na irytującej ulotce w środku. Ładnie i delikatnie pachnie. Juz w trakcie smarowania czułam, że wchłania się szybko. Po wchłonięciu nie zostawia tłustego filmu. jest przyjemny i lekki w konsystencji, skóra po nim jest nawilżona i nie wysuszona. Ciężko mi stwierdzić póki co długotrwały efekt, okaże się dopiero po minimum miesięcznym stosowaniu jednak na chwile obecna chętnie będę dalej testować. Na tle używanych przeze mnie wcześniej kremów wypada dobrze, choć nie wygrał z moim ulubieńcem .
Jednak jako propozycja na lato mogę spokojnie polecić :)





4 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mam szczęścia do tego portalu z testowaniem produktów...
    A krem sama bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakis produkt firmy Mixa mialam bodajze krem do dzieci i bylam zadowolona ☺ teraz zakochalam sie w kremie do twarzy Tołpa, kilka rodzajów jest dostepnycj w Biedronce ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię jak kwas hialuronowy jest w składzie. Miłego testowania!:))

    OdpowiedzUsuń