środa, 12 października 2016

Maskara - BOURJOIS VOLUME REVEAL. Jestem na tak.



Tusz do rzęs BOURJOIS VOLUME REVEAL dzięki portalowi ofeminin trafił w moje łapki.

OPIS PRODUKTU :
"Marzysz o rzęsach o zniewalającej objętości, ale uważasz, że bez sztucznych rzęs to niemożliwe? Mylisz się! Poznaj maskarę Bourjois Volume Reveal, która ujawni pełny potencjał twoich naturalnych rzęs. Dzięki niej zobaczysz wszystkie rzęsy, nawet te, które zobaczyłabyś dopiero w powiększającym lusterku.

Innowacyjna miękka, elastomerowa szczoteczka pokrywa tuszem nawet najmniejsze rzęsy, które normalnie zobaczyłabyś tylko w 3x powiększającym lusterku. Szczoteczka tuszuVolume Reveal chwyta nawet najkrótsze włoski, dzięki czemu możesz zobaczyć jak faktycznie gęste są twoje rzęsy. Dodatkowo, szczoteczka posiada dwa rzędy włosków różnej długości, dzięki czemu dosięga i dopasowuje się idealnie do twoich rzęs i pokrywa je tuszem od nasady aż po same końce.
Nie wierzysz, że maskara Volume Reveal jest taka skuteczna? Sprawdź efekty spoglądając w trzykrotnie powiększające lusterko znajdujące się na opakowaniu tuszu. To innowacyjne rozwiązanie pozwoli ci w każdej chwili skorzystać z maskary, wyraźnie dostrzec i dokładnie nałożyć tusz nawet na najkrótsze rzęsy.
Zniewalająca, czerń maskary Volume Reveal sprawi, że twoje spojrzenie stanie się zniewalające. "




Maskara pozytywnie mnie zaskoczyła, ładnie "rozczesuje" rzęsy a efekt nie jest sztuczny. Dobrze pokrywa je głęboką czernią i wydłuża . Sprawia wrażenie lekkiej, dobrze trzyma się przez cały dzień a na koniec bez problemu zmywa. Powiększające lusterko zamontowane z boku opakowania to ciekawy i fajny gadżet ułatwiający makijaż w nie sprzyjających warunkach :) . Polecam, a ja na pewno do niej wrócę - dawno nie trafiłam już na maskarę, która tak by mi odpowiadała.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz