poniedziałek, 31 października 2016

Dreamy Summer Nights - wosk dla marzycieli



"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu relaksującej mieszanki wanilii z heliotropem i odrobiną drzewnych nut. Dreamy Summer Nights roztoczy przed Tobą magię ciepłych, gwiaździstych letnich nocy..."




Wyczuwam wanilie
nie jest duszący, ciepły, przyjemny, przywodzi na myśl ciepły ale nie upalny letni wieczór...
gdzieś w parku lub na skraju miasta
W głebi czuć jakieś słodkawe nuty - możliwe że to heilropem
i na końcu delikatnie coś jak rozgrzana kora drzew...

Szkoda tylko, że trzeba go dać naprawdą dużo 1/4wosku
(bywają i takie że wystarczy dużo dużo mniej).
Paliłam go wieczorem w mniejszej ilości i był bardzo słaby. Rankiem dałam wiecej i tym razem wypełnił pomieszczenie.

Czując go chce się zamknąć oczy , odetchnąć głeboko, noc mija a nam nieche się wracać do domu.
Chce sie wstać i spacerowac boso po trawie patrząc w gwiazdy i na odległe światła domu
taki marzycielski wosk :)

Goodies.pl

6 komentarzy:

  1. Chciałam go wziąć, ale ostatecznie wybrałam Kilimangaro Stars, który jest bardziej męski. Kusi mnie jednak ten, bo uwielbiam waniliowe nuty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zapach :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zapaliłam sobie swój wosk "A child's wish" i jestem zachwycona. I zapachem i jego intensywnością. Cudownie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla marzycieli powiadasz? Chętnie bym się przy nim rozmarzyła:)

    OdpowiedzUsuń