niedziela, 30 października 2016

Barwny komplecik :)

Dzisiaj za oknem słoneczko ale dni już bywają zmienne i szare :)
Dlatego na niedziele cos barwnego i ciepłego :)
Komplecik składający sie z komina z doszytym kapturkiem
oraz rękawiczek bez palców z nakładkami jakby jednak paluszki nam zmarzły :)





To mój pierwszy taki i jestem z niego w pełni zadowolona :) Dużo robi tu tez obłdnie kolorowa włóczka ! Aż żałuje, że nie kupiłam jej więcej będąc w Berlinie ;)





















Skład włóćzki :
62% polyacryl
38% poelyester

13 komentarzy:

  1. Świetny komplet! Najbardziej podobają mi się rękawiczki :D ale na te "kapturki" też mam szał ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne!
    Pożycz słońca, bo u mnie beznadziejnie szaro i mokro :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajerancki! Bardzo mi się podoba :) A, że czapek nie noszę to taki "kaptur" byłby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. komplet jest genialny! Kolory są extra. Widziałam go na grupie wymiankowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw! Kolory super, pomysł i wykonanie i po prostu świetnie wygląda na Tobie. Kolejne Twoje udziergi, które dołączam do moich ulubionych. Naprawdę super!
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest niesamowity - uchwyciłaś jesień w piękny i praktyczny sposób!

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetnie wygląda ten komplet. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaz Ci zazdroszcze tego kompleciku !!!! :))) Kolorki moje i cieplutko tak jak uwielbiam noo Cuuuudo !!! :)) A w jakim sklepie kupilas ta wloczke , moze pamietasz ?? :)) Piekny Komplecik :)) No i Slicznie w nim wygladasz :))) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalny komplecik - świetny ten komin z kapturem!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny komplet sobie zrobiłaś :).

    I mi by się taki przydał. Super pomysł z doszyciem kaptura do komina :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow... super :) będzie cieplutko zimą:) dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia :)) pozdrawiam olenka_ja

    OdpowiedzUsuń