sobota, 24 września 2016

Tesa - dla Was !

Jak zawsze jeśli tylko dostane więcej próbek dziele się z Wami ! :)
I tak o to trzy ze stawiki z próbkami plastrów Tessa polecą do trzech pierwszych osób, które wyrażą chęć przygarnięcia w komentarzu :)

UWAGA!
Bardzo proszę by zgłosiły się osoby, które będą w stanie w ciągu 5 dni od otrzymania przesyłki
przesłać mi meilowo opinie :)










Dodatkowo! Jeśli któraś z Was ma latorośl i przyda Wam się napis na urodziny, dajcie znać :)
mi niestety ten na pis na nie przyda się więc chętnie przekaże go dalej :)



Osoby zgłaszające się od razu niech przesyłają adres na meila żebym jak naj prędzej mogła Wam przesłać próbki :)

p.s. wysyłam listem ekonomicznym więc dajcie znać, że dotarło

6 komentarzy:

  1. Witaj,
    ja bardzo chętnie bo chciałabym je wypróbować do sprowadzenia do sklepu;) a napis też bardzo chętnie przygarnę dla mojego 4 latka;)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Ja bardzo chętnie przygarnę zestaw do wypróbowania:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również jestem chętna na zestawik:-) chętnie co wypróbuję na mojej galerii zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 października będziemy obchodzić 1 roczek Kostka, więc i na napis jestem chętna.

      Usuń
  4. A ja też chętnie wypróbuję plasterki, bo czeka parę obrazków w pokoju Maleństwa do powieszenia :)
    nairda29@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dopiero w wakacje będę się odzywać po jakies nowe próbki 😉

    OdpowiedzUsuń