piątek, 23 września 2016

Surowa szarość

Żeby nie "męczyć" Was samym testowaniem ;) coś szydełkowego, zrobionegojeszcze jak na dworze było duuuużo cieplej :)
Ale jutro pilnujcie uważajcie... bo będzie coś dla Was :)

A tym czasem...

Tym razem coś dla miłośników stonowanych kolorów
i surowych ozdób :)
Chusta jest nie duża, ażurowa i lekka.
Ładny kolor szarości urozmaicają małe czarne "farfocle" :)
można je zauważyć na drugim zdjęciu jak się dobrze przyjrzeć :)
Urozmaicają ale są na tyle neutralne,że chusta pozostaje dalej w surowej prostocie :)
Efekt surowości pogłębia fakt, że włóczka nie jest typowo miękka, trochę drapiąca.





15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba taka "surowa" chusta, a własnie w takiej aranżacji najlepiej widać jej urodę. Piękna jest. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna !!! :))) Bardzo mi sie podoba :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowa chusta i ma genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek idealny dla mnie, do wszystkiego prawie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!!!
    Turkusowa byłaby idealna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna, bardzo mi się podoba kolorek!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna chusta, w moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna chusta i taka surowość by i mnie odpowiadała:)

    OdpowiedzUsuń