sobota, 10 września 2016

Podaj Dalej i wymianka z Greenfrog

Już jakiś czas temu odbyłam wspaniałą wymianką z Greenfrog :)
Poprosiła o szydełkową zakładkę żabkę. Dorzuciłam szydełkowe etui na chusteczki higieniczne - z małą przywieszką - a jakże -żabki , oraz szydełkowy kwiatek również zakładkę .
W paczuszce poleciało jeszcze coś na osłodę i kilka przydasi
(zdjęcia brak - czas po wypadkowy był czasem dość nie ogarniętym pod pewnymi względami :/)



Ja poprosiłam o kolczyki (dwie pary a dostałam 3 ;) )
Kolczyki są cudowne, zwłaszcza te rivioli (dobrze napisałam nazwę ?)
- cudeńka z koralików eleganckie i piękne!
W paczuszce były jeszcze przydasie i inne dodatki w tym woreczek z lawendą (mmm.... ^_^ ).
Dziękuje!



Nadrobiłam tez zaległości w "Podaj Dalej"
i do dziewczyn poleciały dwa podobne zestawiki 
- etui na chusteczki i zakładki do książki





W między czasie dotarła do mnie serwetka z kolejnej podajdalejkowej zabawy więc ponownie zapraszam do siebie do zabawy.


Dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć przygarnięcia odemnie upominku otrzymają go w ciągu roku i potem zobowiązane są ogłosić zabawę u siebie.

Po zapisaniu się w komentarzu prosze o meila z adresem :)

13 komentarzy:

  1. :) piękne prezenty:) i udana wymianka:)
    Chętnie wezmę udział w zabawie podaj dalej:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty. Uwielbiam Twoje szydełkowe myszki. Za zabawę podaj dalej podziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty :) mnie urzekła ta żaba :D przesłodka :) ja sama chyba bym nigdy takiej nie zrobiła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznosci dla siebie przygotowalyscie :)) Super wymianka :)) SLonecznego weekendu Zycze :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli jest jeszcze opcja na podaj dalej to ja się zgłaszam bardzo chętnie :) A wszystkie prezenty, które dostałaś i które wysłałaś są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne rzeczy wysłałaś i dostałaś.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielone kolczyki z koralików faktycznie są śliczne!!!

    No i żaba jest the best!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne otrzymałaś prezenty a i Ty cuda wydziergałaś. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żabę uwielbiam, jest cudna <3 i cieszę się, że kolczyki Ci się spodobały ;) te malutkie są zrobione z "rivoli" - ostatnio sporo ich "przerabiam", a raczej obrabiam koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty zarówno te od Ciebie jak i te dla ciebie, bardzo udana wymiana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. żabusia jest genialna! a kolczyki rzeczywiście śliczne:)

    OdpowiedzUsuń