czwartek, 29 września 2016

Jogobella - kampania

Kolejna kampania jaka trafił się na wrzesień to kampania z portalu TRND
To moja pierwsza z tego portalu .
W ramach paczki ambasadorskiej dotarła do mnie mata na stół, przewodnik oraz książeczka z raportami.



Moim zadaniem było samodzielne zakupienie 
12 Jogobella Breakfast, 12 Jogobella 8 Zbóż oraz 12 Jogobella Musli.
Miałam sie zmieścić w 66zł, które potem zwracają przez specjalna platformę na konto.
I tu zaczęły się schody. Okazało się, że nie tylko zdobycie jogurtów w określonej cenie nie jest takie proste, ale i samych jogurtów w odpowiedniej ilości.
O ile w pierwszym sklepie od razu dorwałam Jogobelle Breakfeast oraz Musli po 12 z każdej to już z Jogobellą 8 zbóż zaczęły się schody.
Byłam w 4 sklepach i dorwałam tylko 5.
Na szczęście TRND nie wymaga biegania do upadłego i zwracają (wedle tego co napisali) za tą ilość która udało się zdobyć (byleby do tych 66zł - ja zmieściłam sie w 59zł).
Także więcej na tego typu latanie sie jednak nie pisze - fajnie wypróbować nowość ale bez przesady z poświęceniem ;)



W każdej opcji mamy kilka wariantów smakowych,
jakie mi przypadły do gustu w następnym poście z Jogobelli ;)


8 komentarzy:

  1. Plus tali ze choc kase zwracaja, jaki sklad maja te jogurty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że istnieje breakfast.

    OdpowiedzUsuń
  3. To faktycznie zadanie fit z tym bieganiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)owszem fajnie wypróbować i kupić ...lub nie kupić:) na pewno będą pyszne:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. co do nabiału to mam zaprzyjaźniony sklep, wiec nie miałabym problemu z ilością, ale nie pisałabym się na wydanie takiej kasy na jogurty...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne jogurty jogobella których są aż trzy rodzaje, dostępne w kilku wariantach smakowych z różnymi dodatkami to świetna przekąska zarówno dla dzieci jak i dorosłych, jogurty są bardzo pożywne i doskonale nadają się na śniadanie i nie tylko. Jeżeli ktoś ceni sobie świetny smak i skład produktu, to jogurty jogobella są dla niego. #trnd #porcjaradosci #jogobella

    OdpowiedzUsuń
  7. Katarzyna Krzyżewska6 października 2016 19:40

    Jogurty jogobella zaskoczyły mnie bardzo pozytywnie. Są bardzo smaczne. Duże kawałki owoców, bogata gama smaków a więc każdy znajdzie coś dla siebie. Ja i moi znajomi jesteśmy nimi zachwyceni. Polecam wszystkim. #trnd #porcjaradosci #jogobella

    OdpowiedzUsuń