poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Le Petit Marseillais - kampania dla zmysłów :)

Dzięki portalowi dla Ambasadorek
Le Petit Marseillais
ostatnio przyszła do mnie taka fantastyczna paczka :)
Na tle wielu testu w jakich brałam udział pod względem organizacyjnym i praktycznym kampania wyróżnia się bardzo,bardzo pozytywnie :)



W środku znalazłam dwa mleczka pod prysznic i żel do mycia:
- Balsam pod prysznic Masło Arganowe, Wosk Pszczeli i Olejek Różany
- Pielęgnujący Krem pod prysznic Masło Shea i Akacja
-  Nawilżający i Odżywczy kremowy żel pod prysznic Malina i Piwonia

Wszystko to pełno wymiarowe produkty.
Do tego list, książeczkę wprowadzającą w pachnący  świat Le Petit Marseillais
oraz ogromna ilość próbek i ulotkami dla znajomych.


#ambasadorkalpm


Marka pisze o sobie tak :
"Gdy poczujesz zapachy Le Petit Marseillais, natychmiast znajdziesz się w Prowansji. Wystarczy, że zamkniesz oczy, by przenieść się na łono natury, znaleźć się wśród sadów, na lawendowym polu, w sosnowym lesie, w cytrusowym gaju lub ogrodzie warzywnym.

Le Petit Marseillais zabierze Cię w spokojną podróż dzięki składnikom oraz przepisom ze środziemnomorskiego Południa. To podróż śladami zapachów, najlepszych dobrodziejstw natury, emocji i „prostych przyjemności Południa”."źródło


Jaki wrażenie wywarły na mnie kosmetyki już nie długo w kolejnym poście :)

Niedługo tez jak zawsze będę chciała podzielić sie z Wami moimi próbkami byście i Wy mogły poznać markę ;) .

Dzisiaj jeszcze dla tych, które będą ciekawe podaje gdzie trwa własnie Festiwal Zapachów Le Petit Marseillais, tam możecie trafić na fajne promocje :

Drogerie Rossmann

01-10.08 - wszystkie żele pod prysznic 400 ml w promocyjnej cenie
01-20.08 - Pielęgnujący Krem, Balsam i Olejki do mycia w promocji
10-20.08 - promocja na wszystkie żele pod prysznic i do kąpieli Le Petit Marseillais 650 ml.
10-31.08 - promocja na wszystkie żele pod prysznic 250 ml.
Biedronka
od 29.08 - kupując jeden żel 250 ml, drugi otrzymasz w super cenie!
Tesco
1-31.08 - promocja na wszystkie żele pd prysznic 400 ml
Hebe
04-17.08 - kup żel 400 ml i odbierz żel 250 ml w prezencie!
Super-Pharm
04-17.08 - promocja na wszystkie żele 650 ml
Auchan

4-10.08 - promocja na wszystkie żele 400 ml
Kaufland
18-24.08 - promocja na wszystkie żele 400 ml
źródło


Macie jakieś swoje opinie i spostrzeżenia na temat marki ?



10 komentarzy:

  1. Bardzo dużo osób testuje te produkty z tego co czytam i widzę :) teraz też i ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!!!

    Zapachy są piękne!!!
    Ja właśnie testuje Pielęgnujący Krem pod prysznic Masło Shea i Akacja - jest obłędny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O brawa dla organizatora za te próbki! Ja raz miałam próbkę z gazety ale mi jakoś ta marka nie podeszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kosmetyki, ja również załapałam się do kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również testuję niebawem i u mnie recenzja zapraszam : http://ulotnechwilesercempisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie próbowałam czekan na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie znam tej marki, chętnie wypróbuję tę próbkę 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takiej pokaźnej paczuchy:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel pod prysznic Le Petit Marseillais bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Żel dobrze się pieni, łatwo się spłukuje. Skóra po prysznicu jest delikatna i nawilżona. Żel nie uczula. Ma bardzo przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń