czwartek, 11 sierpnia 2016

Kampania Tchibo

Moja pierwsza kampania w ramach współpracy z portalem Rekomendujto
to kampania z TchiboCard.
Jako ambasadorka na meila otrzymałam specjalny kod uprawniający mnie do odbioru materiałowej torby na zakupy z logiem firmy, kilka ulotek oraz dowolna kawe za 1zł.
Jedynym warunkiem było udanie się do sklepu stacjonarnego tchibo i założenie tam wspomnianej TchiboCard.


Kawę wzięłam na wynos, zrobiłam kilka fotek w przyjemnym kąciku i ruszyłam na dalszy podbój dnia ;)



Ale ale... co jeszcze w kwestii samej kampanii ?
Pod względem stricte  organizacyjnym i na tle kampani, w których brałam udział za brakło mi czegoś czym faktycznie można by zachęcić znajomych - np. ulotek z dołączonymi próbkami kaw i juz gotowymi druczkami do wypełnienia (zakładanie karty).

Kampania ma na celu namówienie nas na założenie sobie karty w Tchibo. Jednak musimy pofatygować się osobiście do sklepu, a aby uzyskać dodatkowe zniżki za rejestracje znajomych muszą oni udać się tam z nami. Idea wypicia wspólnej kawy jest nawet fajna - znajomy po rejestracji również dostaje kawę za 1zł.
Jednak nie każdy ma czas jechać na drugi koniec miasta (jeśli jest szczęśliwcem i w jego mieście znajduje się sklep Tchibo) tylko po to by napić się jednej kawy.

To tyle jeśli chodzi o marudzenie w kwestii organizacji ;)
Jeśli chodzi o samo zakładanie karty to jest to minutka wypełnienia króciutkiego druczku z podstawowymi danymi. Karta nie tylko nie zobowiązuje nas do żadnych koniecznych co miesięcznych zakupów ale daje pewne profity. Oprócz zniżek, zbierania punktów za zakupy, wcześniejszej możliwości obejrzenia nowych kolekcji znajdujących się na stronie Tchibo jest tez bardzo sympatyczny reklamowy manewr związany z naszymi urodzinami :)

Akcja "Świętuj swoje urodziny z Tchibo: 
"Akcja przeznaczona jest dla osób, które przyjdą do sklepu Tchibo w dniu swoich urodzin lub w okresie 3
dni przed/po tym dniu oraz udokumentują swoje urodziny poprzez okazanie dokumentu zawierającego zdjęcie i dane osobowe, w tym datę urodzin, oraz kartę TchiboCard.
Każda z osób, która spełni warunki określone w pkt. I.2 Regulaminu może skorzystać z oferty polegającej na jednorazowym zaoferowaniu przez sklep darmowego zestawu „dowolna kawa + dowolne ciasto/ciastko” dla jubilata oraz 50% zniżki na zestaw „dowolna kawa + dowolne ciasto/ciastko”dla jednej osoby towarzyszącej (osoba towarzysząca nie musi skorzystać z takiej samej kawy i takiego samego ciasta/ciastka jak solenizant/jubilat), z zastrzeżeniem pkt. II 2 oraz 20 % rabat na wszystkie kolekcje NF dostępne w danym sklepie.W ramach akcji jubilatowi przysługuje jeden
zestaw."




Podsumowując co Przede wszystkim daje nam TchiboCard:

- Darmowa dostawa każdego zamówienia
- Dedykowane oferty tylko dla Klubowiczów
- Zbierasz Ziarna Tchibo - za każde wydane 1 zł, otrzymujesz 1 Ziarno
- Zniżki nawet do 75% z Ziarnami Tchibo

Moje urodziny będa we wrześniu i w tedy zdam Wam relacje jak faktycznie to wygląda ;).

A Wy macie jakies doświadczenie z TchiboCard?
Co o niej sadzicie ?
Czy taka akcja Was przekonuje ?

4 komentarze:

  1. Nie chodzę do sklepu Tchibo, więc nie miałam nigdy do czynienia z tą kartą. Nie mniej pomysł fajny...czasem na prawdę można skorzystać z ciekawych bonusów mając kartę stałego klienta w jakimś sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie do najbliższego sklepu daleko, także jak zwykle "promocje" dla tych miastowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja pod ręką nie mam tego sklepu :(
    a mają pyszniutki torcik bezowy z żurawiną mniam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna współpraca:) Ten kącik wygląda bardzo przytulnie. Idealny do delektowania się kawką:)

    OdpowiedzUsuń