poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Idzie jesień

Nie wiem jak u Was ale umnie wczoraj pogoda pochmurno deszczowa, a w taka najlepiej się siedzi i cos tworzy :) I tak siadłam i bazgroliłam sobie i przelewałam moje dziwne wizje na papier...





Oczywiście należy pamiętać - co bardzo ważne - że bez kota rysowania nie ma!
A kot winien leżeć na piórniczku z kredkami tak by uniemożliwić wygodne zeń korzystanie :)



Z takim zestawieniem kojarzy mi się jesień właśnie
z jednej strony te wszystkie ciepłe brązy i pomarańcze ale z drugiej chłodne niebieskości.


Takie bazgranko to dobry sposób na relaks i rozruszanie szarych komórek przed większymi projektami :)


12 komentarzy:

  1. U mnie pogoda bardzo podobnie :) może dlatego ,że mieszkam od Ciebie zaledwie 33 km :) tak więc było bardzo deszczowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie pochmurno i ponuro się zrobiło :( ale pomimo to bazgroły bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bazgranko 😊
    A koty to chyba we krwi mają towarzyszyć artystkom 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna wizja. Przypomina mi motywy z płyty Lady Pank "O dwóch takich co ukradli księżyc":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super rysunek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdziwa jesień, dobrze że tylko na kartce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna wizja jesieni tej cieplej i tej deszczowej 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa ta grafika, najbardziej podoba mi się taka czarno-biała a z kolorem nabiera głębszego wyrazu - czasem słońce, czasem deszcz :)

    OdpowiedzUsuń