niedziela, 14 sierpnia 2016

Candy - Zestaw na Jesień

Juz od jakiegoś czasu planuje dla Was Rozdanie ale jak to bywa z rożnych przyczyn 
przesunęło się ono w czasie.
I może dobrze bo to co zaplanowałam to taki idealny zestaw na jesienne dni i wieczory :)


- chustka na jesienne chłody
- książka na coraz dłuższe wieczory
- smaczna herbatka na rozgrzanie oraz jako umilacz czytania
- pachnące świeczki
- i zakładka do książki






ZASADY:
  1. Zabawa dla osób blogujących lub posiadających profil/strone na fb
  2. Wysyłka na terenie Polski ( osoby zza granicy mogą podać adres znajomych. rodziny w Polsce)
  3. Zastrzegam możliwość wykluczenia osób nastawionych tylko na udział w Candy
  4. Proszę o umieszczenie baneru na swoim blogu i zostawienie adresu bloga
  5.  W ramach promocji mojej nowo powstałej stronki na FB  Mrumru Hand Made możliwość podwójnego zgłoszenia również tam (w tedy będą brane pod uwagę dwa losy ;) ) 
  6. Do obserwowania bloga zapraszam osoby, którym się u mnie podoba i po zabawie nie "uciekną" - nie chcesz obserwować nie musisz, to nie jest warunek Candy :)
  7. Zapisy poprzez komentarz do 14.09.2016 , w komentarzu należy wpisać jakąś myśl, cytat, link do piosenki lub filmu idealnego według Was na jesień :) kojarzące się Wam z jesienią :)
  8. Wyniki tydzień później około 22-23 września


więcej o chustce w tym poście
a o zakładce tu 
:) 

20 komentarzy:

  1. Słodki listopad od razu przyszedł mi do głowy, na candy się zapisuje banerek dodam jak będę na komputerze. życzę samej sobie powodzenia, bo przecież osoby pierwsze w kolejce nigdy nie wygrywają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dołączam! Jesień kojarzy mi się z dużą ilością obejrzanych filmów i przeczytanych książek z Trójką lecącą w tle. A na jesień lubię sentymentalne melodie takie jak Fisz Emade Tworzywo "Wróć" https://www.youtube.com/watch?v=3gwt0jzZM3U Z kolei filmy, to np. Into the wild.
    Baner zabieram ze sobą na http://niezchin.blogspot.com/.
    I zapraszam do zaglądania do mnie, bo za tydzień ogłoszę candy u mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię jesieni :P Ale za to życzę wszystkim biorącym udział powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. małego księcia posiadam więc nie będę pazerna życzę innym powodzenia i namawiam do zostania u Ciebie bo jest przesympatycznie, wiem coś o tym:), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem obserwatorką już długo i nie zamierzam ucieć,
    z jesienia kojarzy mi sie ten wiersz

    Jesienią,jesienią sady sie rumienią,
    Czerwone jabłuszka,pomiędzy zielenią.

    Czerwone jabłuszka,złociste gruszeczki,
    świeca sie jak gwiazdy,pomiędzy listeczki...

    OdpowiedzUsuń
  6. No to ja sie zgłoszę też jak tylko siądę przy kompie. Małego Księcia nie mam a chętnie poczytałabym go mojemu Maleństwu za jakiś czas :) z jesienią kojarzą mi się piosenki Czerwonych Gitar, a szczególnie "Ciągle pada" ale tu chcę podać jeszcze inną piosenkę i zrobię to jak dorwę kompa. Wtedy też zamieszczę banerek :) a że uwielbiam szczurki i myszy to nie mogę się nie zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wiedziałam, że o czymś zapomniałam - zgłosić się :D

      Usuń
  7. Ja chętnie zgłaszam swój udział w Twoim Candy.http://krzyzykowy-swiat.blogspot.com/
    Moim ulubionym cytatem jest:
    "Wraz z Twoim odejściem zniknęła pa­leta barw. Nie ma już wios­ny, la­ta ani zimy.Po­zos­tała je­sień, jej chłod­ne wie­czo­ry, wczes­ne zmro­ki i deszcz, który zle­wa się z moimi łzami.Je­sień przy­nosi mi wianek sple­ciony z suchych liści, drzew Two­jego serca... "

    OdpowiedzUsuń
  8. jesień szczególnie taka piękna złota to cudna pora roku! Fragment z piosenki Janusza Laskowskiego:

    "Jesień wszystko odmienia,
    Niesie smutek i łzy.
    Lecz zawdzięczam jesieni,
    Że kiedyś kwitły bzy."

    zgłaszam się i ślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. "Jesień" - Czechowicz Józef
    Szumiał las, śpiewał las,
    gubił złote liście,
    świeciło się jasne słonko
    chłodno a złociści...

    Rano mgła w polu szła,
    wiatr ją rwał i ziębił:
    opadały ciężkie grona
    kalin i jarzębin...

    Każdy zmierzch moczył deszcz,
    płakał, drżał na szybkach...
    I tak ładnie mówił tatuś:
    - Jesień gra na skrzypkach...
    Jesień kojarzy mi się ze smutkiem tęsknotą za zielenią wiosny i ciepłem lata. I chociaż była to pierwsza pora roku ,którą ujrzałam na świeci niezbyt ją lubię, więc żeby rozjaśnić sobie jesienne dni zgłaszam się na Twoje candy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. zapiszę się a i jak ;***banerek zabieram
    a jesień to nierozłącznie Czesław Niemen https://www.youtube.com/watch?v=GiMQgvfYSks
    ciepełka. pozdrawiam deszczowo, bo taka pogoda za oknem :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuję się:) Bannerek już dałam na HappyAfterBlog.

    Przyszedł mi do głowy wiersz Marii Konopnickiej:

    Jesienią


    Jesienią, jesienią
    Sady się rumienią:
    Czerwone jabłuszka
    Pomiędzy zielenią.

    Czerwone jabłuszka,
    Złociste gruszeczki
    Świecą się, jak gwiazdy,
    Pomiędzy listeczki.

    — Pójdę ja się, pójdę
    Pokłonić jabłoni,
    Może mi jabłuszko
    W czapeczkę uroni!

    — Pójdę ja do gruszy,
    Nastawię fartuszka,
    Może w niego spadnie
    Jaka śliczna gruszka!

    Jesienią, jesienią
    Sady się rumienią;
    Czerwone jabłuszka
    Pomiędzy zielenią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jesienią niezmiennie kojarzy mi się jedna piosenka.
    Tak bardzo najbardziej :)
    https://www.youtube.com/watch?v=kgkIzPyCjfo

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się zapisuję :)

    Jesienna piosenka: https://www.youtube.com/watch?v=waj3lECk5Ts - w ogóle SDM mają takie "jesienne" wg mnie piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbata, książka, oto jesień idealna :)
    Co mi się kojarzy z tą porą roku, poza moimi i Syna urodzinami... Hmm... Jesienna miłość Sparksa badź film Szkoła uczuć na podstawie książki :) książka wzrusza, baaa ryczałam jak bober :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta już skradła moje serce, więc staję po nią w kolejce :)
    Banerek na blogu elementymojegozycia.blogspot.com
    Z jesienią kojarzy mi się piosenka https://www.youtube.com/watch?v=xDcUDIaBwy4

    OdpowiedzUsuń
  16. Super prezenty w Twoim candy. Nie będę zabierać miejsca innym, bo ja to bym tylko po tego szczurka, herbatkę i swieczuszki się zapisała ;) Małego księcia już mam, a chustę sobie dziergam. Dlatego i szczurka postaram też się sobie wydziergać :) pozdrawiam; a co do jesieni to tylko Czesław Niemen i "Wspomnienie" - https://www.youtube.com/watch?v=GiMQgvfYSks

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy chcesz nam podarować. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    A wiesz, że ja jeszcze nie czytałam tej książki ...

    http://zszywka.pl/p/jesien-juz-nie-dluuugo-d-10671516.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień jest dla mnie neutralną porą roku, ani jej nie kocham, ani nienawidzę. Kojarzy mi się z przemijaniem, dziś jesteśmy, a jutro nas nie ma.
    Jak myślę o piosence to na pewno The Rasmus - October & April.
    A tak bardziej na wesoło, skoro cała przyroda jesienią przysypia to myślę, że jak najbardziej będzie odpowiednie 'Nie bądź kotem, nie prześpij życia.'

    anielique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako Jasmine Vise
    Wiersz znaleziony w sieci-jak dla mnie piękny, oto jego fragment
    "Jak nie kochać jesieni, jej babiego lata,
    Liści niesionych wiatrem, w rytm deszczu tańczących.
    Ptaków, co przed podróżą na drzewach usiadły,
    Czekając na swych braci, za morze lecących.

    Jak nie kochać jesieni, jej barw purpurowych,
    Szarych, żółtych, czerwonych, srebrnych, szczerozłotych.
    Gdy białą mgłą otuli zachodzący księżyc,
    Kojąc w twym słabym sercu, codzienne zgryzoty..."

    OdpowiedzUsuń