poniedziałek, 18 lipca 2016

Wymianki, wymianki

Czyli nadrabiam w końcu posty wymiankowe :)
Pierwsza to wymianka z grupy na FB.
Poprosiłam o okładkę na książkę (ta będzie prezentem na urodziny mamy + ksiązka by było co włożyć ;) ). Oraz o opaskę na oczy - bardzo się przydaje.
Jak widać piękne i starannie wykonane rzeczy.



Druga z wymianek, które dzisiaj pokażę to wymianka z Mebelinaą.
Zapytałam Kasie czy zgodziłaby się na wymiankę ze mną, a ta ku memu zachwytowi zgodziła się 
i stworzyła dla mnie obłędne kolczyki.
Mało tego dorzuciła dodatkowe oraz parę przydasiów.
Z widzianej przez Was włóczki powstała żabia zakładka



Odemnie Kasia wybrała sobie wisiorek z ptaszkiem
dorzuciłam ozdoby na ciasto bo wiem, że Kasia robi fantazyjne torty
o pachnący wosk.


(zdjęcie zaczerpnęłam z bloga Kasi bo ja w pośpiechu zapomniałam zrobić)

Dziękuje za wspaniałą wymiankę !

Jakby któraś z Was była zainteresowana to TU czekają rzeczy, 
którymi chętnie się wymienię :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo udane wymianki! Już prawie zapomniałam o tej zabawie blogowej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Mebeliną miałam przyjemność się wymieniać i też dostałąm piękne kolczyki - bardzo lubię je nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo świetna ta opaska na oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wymiana, jakie cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka, gratuluje i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe sutaszowe kolczyki sa sliczne.

    OdpowiedzUsuń