niedziela, 24 lipca 2016

Wymianka - Magia Świąt

Już od zeszłego roku chodzi za mną pomysł wymianki Świątecznej :)
Tak wiem, że mamy lato, ale chciałabym aby ta wymianka była dobrze przemyślana, starannie dobra
i zrobiona naprawdę z sercem!
Dla tego przede wszystkim - dużo czasu bo aż 3 miesiące na poznanie naszej wymiankowej pary oraz wykonanie dla niej prezentu.

Nie zależy mi na ogromnej ilości osób, które wezmą w niej udział (choć oczywiście im nas więcej tym przyjemniej) a bardziej na jakości :)
Dlatego wymianka odbędzie się nawet jeśli zgłosi się jedna czy dwie osoby ;) .
Jeszcze nie zdecydowałam czy będą to pary czy łańcuszek
- ten niuansik pozwolę sobie zostawić na koniec ;) .




A teraz najważniejsze
ZASADY:

1.  Zapisy trwają do 31.08.2016r do godziny 24:00, pary podam do 7 dni po tym terminie

2.  Osoby, które się zapiszą proszę o wysłanie do mnie meila (tym samym będę miała już do Was kontakt) z nickiem pod jakim zostawiły komentarz oraz adresem bloga (wymianka dla osób blogujących). W tytule wpisując Wymianka- Magia Świąt.



3.  Proszę też o umieszczenia u siebie banerka wymiankowego :)

4.  Paczka powinna dotrzeć do adresata najpóźniej 04.12.2016 - proszę o przesłanie mi zdjęć zawartości oraz zdjęcie dowodu przesyłki (jeśli wysyłacie listem musi on być POLECONY). Zdjęcia opublikuję w poście podsumowującym wymiankę .

5.  Zawartość przesyłki :

- coś słodkiego
- herbatka/kawka
- coś pachnącego (świeczka, kadzidełko,woreczek zapachowy...)
- karteczka z życzeniami (mile widziana zrobiona samodzielnie)
- świąteczny akcent w formie ozdób świątecznych (dopuszczam wersje kupną)
-żeby prezenty były jakościowo-ilościowo podobne proszę byśmy zrobiły sobie jeden większy konkretny prezent i 1 do 2 mniejszych dodatków/umilaczy

(jeżeli pary ustalą między sobą dodatkowe prezenty to już wasza indywidualna kwestia :) u góry podałam minimum ;) )

6.  WAŻNE! zależy mi żeby prezenty trafiły w gust obdarowanej więc po dobraniu w pary piszecie do siebie meila, w którym wysyłacie swoisty list do Mikołaja - co lubicie (lub czego nie), kolory, smaki., co by sprawiło  Wam największą radość (kierując się tym co tworzy wasza para). Informujecie np. że nie nosicie kolczyków albo że uwielbiacie wisiorki (jeśli wasza para specjalizuje się w wyrobie biżuterii) itp. Niech te prezenty będą spersonalizowane, osobiste i tworzone ze starannością od serca zmyślą o osobie, do której mają trafić :)

7.  Adresami wymieniacie się między sobą.

8. Wszelkie problemy prosze od razu zgłaszać do mnie meilowo. O opóźnieniach koniecznie poinformować zarówno mnie jak i swoją parę (jesteśmy ludźmi a zdarzenia losowe mogą się zdarzyć każdemu...) jednak bardzo proszę o kontakt w takim wypadku.

9.  Każde zgłoszenie będe weryfikować osobno. Osoby zgłaszające się powinny prowadzić bloga przynajmniej od 3 miesięcy. Blogi na których będą same banerki z Candy nie będa brane pod uwagę. Niestety na skutek mojego własnego złego doświadczenia porsze o zgłoszenie osób pełnoletnich.

10. Jeśli ktoś może zadeklarować sie z wysyłką za granicę prosze to zawrzeć w komentarzu - niestety ze względu na ceny przesyłek zrozumiałe jest, że nie każdy będzie mógł. Dla osób z za granic, które chciały by wziąć udział zawsze zostaje też alternatywa wysłania do rodziny na polski adres :)

Prezenty mają być zapakowane jak na prezenty przystało :)
a sugerowana data otwarcia to Mikołajki ;)





Żaby nie było bałaganu, pod tym postem proszę tylko o komentarze wyrażające zapisanie się do wymianki ;)

19 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w wymiance!!! :)

    Świetny pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, przepraszam tylko PL

      Usuń
  2. Świąteczne wymianki uwielbiam, a czasu dużo, więc z wielką ochotą się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dołączam do zabawy wymiankowej. Klimatu świat jeszcze nie czuję, ale po wakacjach sama zaczynam po woli myśleć o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, ja będę obserwować poczynania i końcowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tamtym roku miałam chrapkę na wymiankę, ale brak czasu dał się we znaki, a nie chciałam nikomu zrobić przykrości i się nie zapisałam. Zapisy w lato to świetny pomysł, więc też ze spokojem o czas chętnie się zapiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. :)bardzo chętnie się przyłączę do zabawy:)Prezent mogę wysłać na terenie PL:)

    OdpowiedzUsuń
  7. to i ja się dołączam; z tego co pamiętam poznałyśmy się na wymiance świątecznej u mnie :)
    tylko mam prośbę...po losowaniu daj namiary każdej z nas na siebie tak byśmy mogły do siebie napisać - listę chciejstw z której to można cosik wybrać; zapobiegnie to bezsensownym prezentom.
    Najlepiej wysyłka dla mnie też na terenie PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączę :) Świetny pomysł i fajnie że tak wcześniej bo i czasu więcej :)
    Wysyłka na terenie PL

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam wziąć udział w wymiance, ale zawsze albo za późno, albo nie było...więc teraz z chęcią skorzystam i już się cieszę! :)I brawo za pomysł ;)

    Jeśli trafi się osoba z 'zagranycy', to w sumie mogę się pokusić o wysyłkę do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mało brakowało, a bym przegapiła zapisy. Tak dużo się u Ciebie dzieje, że ten post jakoś przeleciał mi szybciutko. Oczywiście zapisuję się obowiązkowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie zabawy to ja lubię :) Z przyjemnością wzięłabym udział :)
    Wysyłka na terenie PL.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie się dopiszę;) Wysyłka na terenie PL. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się z przyjemnością! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. co prawda zapisy były do wczoraj ale czy mogę się jeszcze dopisać:-)? wysyłka do PL

    OdpowiedzUsuń