wtorek, 26 lipca 2016

Woda aloesowa - zapach idealny na lato


"Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: woda aloesowa."



Nazwa wosku w tym przypadku pasuję idealnie.
Z początku nie byłam pewna czy ten zapach przypadnie mi do gustu
 jednak już po chwili byłam zadurzona po uszy :) .
To co czuć po zapaleniu to dokładnie aloesowa woda, przyjemna i orzeźwiająca.
Aż chce się usiąść, zamknąć oczy... wyobrażam sobie jak delikatny deszcz chłodzi
zmęczoną upałem skórę :) .
Jest lekko słodkawy jednak nie mdlący, rozchodzi się dość szybko i wyraźnie.
Wypaliłam go w ciągu dwóch dni ale nie dlatego, że trzeba go było dużo dawać do kominka a dlatego, że odpaliłam go w każdym z trzech kominków w każdym z pomieszczeń :) i to chyba najlepiej obrazuje jak bardzo mi się spodobał.

 Ja zaopatruje się w woski w sklepie Goodies.pl, który mogę spokojnie polecić :)
Klik

7 komentarzy:

  1. Muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubi wszystko co aloesowe włącznie z aloesowym napojem, a więc pewnie i ten zapaszek by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz szczególnie ze za oknem ukrop:)

    OdpowiedzUsuń