piątek, 15 lipca 2016

Uwaga na mnie ! Jestem nie oczytana ! :o

Zajrzałam przed chwilą na meila i mym oczom ukazał się komentarz pewnego obcego mi Pana.
Po przeczytaniu go zrozumiałam, że muszę Was ostrzec
JESTEM NIE OCZYTANA!
wynika też z tego , że tym samym nie powinnam, banie mam prawa,ba obrażam chyba czytalników
pisząc recenzję ...
Więc muszę Was przeprosić.Nie bede się tłumaczyłam moją dysortografią, z którą walcze - lecz jak widać wciąż zdarza mi się polec
- nie które z Was zwracają mi co jakiś czas na to uwagę, dyskretnie 
(i o dziwo całkiem bez żadnej pretensji)
za co zawsze dziękuje oraz natychmiast poprawiam błąd.

A teraz konkrety!
o to komentarz, który można nadal przeczytać pod POSTEM
a niby czemu mam go usuwać ?
połasiłam się jedynie na odpowiedź

Autorka recenzji mrumru powinna zapoznać się z zasadami ortografii. Takich błędów jakie zrobiła w słowach służba i bohater, bo już skisnąć, to mniejszy kaliber, nie powinno już robićdziecko wczwartej klasie podstawówki. Robienie błędów ortograficznych dowodzi braku oczytania, a jak osoba nieoczytana może zrecenzować książkę?

ta nieoczytana osoba nie będzie się zniżać do Pana poziomu i podejmować dyskusji. Nikt nie zmuszał z tego co wiem , Pana do czytania mojej recenzji , czym innym jest też zwrócenie uwagi a obrażanie kogoś. Oczytanie , z tego co wiem, nie ma w definicji niczego związanego z ortografią. Po nad to to zarówno mój prywatny blog jak i moja prywatna recenzja związana z moimi nadal prywatnymi odczuciami.

Pana komentarza nie tylko nie usunę ale podziele się nim z innymi by "ostrzec" moich nieszczęsnych czytelników przed moją nieoczytaną osobą.

Pozdrawiam.


Oj ! Chyba temu Panu nie działa spacja... ale przecież każdemu może się zdarzyć?
Albo... czy to już nieopisanie?

9 komentarzy:

  1. Pewnie nieopisanie:-) ja mam obsesję na pkt ortografii i takie błędy zauważam, ale jakoś się nimi nie przejmuje bardziej mnie interesuje bym ja ich nie robiła:-) ale nie ma ludzi idealnych:-) dostałam przesyłkę dziękuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj oj to fakt nieopisanie ;)

    Niestety takich talentów nie brakuje. Ja nie mam dysekcji i innych tych dys... ale też niestety bardzo często zdarzają mi się błędy. Jak piszę na kompie to OK bo on poprawi za mnie, gorzej jak piszę z komórki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się, czasem niektórzy muszą komuś humor zepsuć żeby poprawić sobie swój, nie dawaj im tej satysfakcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan chyba musiał sobie poprawić humor robiąc komuś przykrość. Trolle są wśród nas...

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja grzeczna acz dobitna odpowiedź pokazała tylko, to kto ma jaki poziom kultury jak i oczytania ;).

    Brawo :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziwne te troliska :)), przecież to Twój świat, dobrze mu napisałaś :* {TBP}

    OdpowiedzUsuń
  7. ciesz się masz pierwszego hejtera stajesz się sławna, :))) czego i Tobie, sobie i inym blogerom życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, w tym poście też zrobiłaś kilka błędów, ale nie uważam, że powinnaś zaprzestać pisania bloga:D Słuchaj, nie przejmuj się. Każdemu się nieraz trafi niemiły komentarz.
    Swoją drogą, uważam że osoba nieoczytana jak najbardziej może zrecenzować książkę, którą przeczytała. Recenzja to wyrażenie opinii i podzielenie się wrażeniami, a więc choćby była to jedyna książka przeczytana w życiu, to można mieć odnośnie jej odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też już miałam tego typu miłe komentarze ;)
    Nie mają co robić to piszą ...

    OdpowiedzUsuń