piątek, 22 lipca 2016

REXONA ACTIVE SHIELD

REXONA ACTIVE SHIELD

Kolejny dezodorant w ramach testowania dla portalu Ofeminin
jeden z trzech, które będę brała pod uwagę przy kolejnych zakupach.




Dezodorant Rexony oceniam bardzo dobrze. Wczoraj podołał średniemu wysiłkowi na siłowni - przy większym raczej nie dałby rady , ale jeszcze nie trafiłam na taki po którym byłoby sucho ;). Zapach utrzymuje sie od rana do wieczora, jest bardzo przyjemny :) mi osobiście przypadł do gustu. Minus za "blokowanie" nie ma zakrętki,odblokowuje sie poprzez przesunięcie do góry "zaworka"którego później nie mogłam z powrotem zablokować ( nie mam pojęcia więc czy sie da czy nie). Po za tym jestem zadowolona i w tej chwili jest to jeden z trzech które brałabym pod uwagę przy kolejnych zakupach :) .


DELIKATNOŚĆ: ok, choć po goleniu trochę drażni
BRUDZENIE UBRAŃ: nie zauważyłam by zostawiał białe ślady lub żółte plamy
ZAPACH: ciekawy, inny i świeży
OPAKOWANIE; poręczne, plus za brak zatyczki minus za blokowanie
OCHRONA: podczas standardowego dnia bardzo dobra, słabsza podczas intensywniejszych ćwiczeń, nie zapewnia 100% suchości ale zapach utrzymuje się dzięki temu uczucie świeżości pozostaje nawet po wysiłku


4 komentarze:

  1. Ciekawy antyperspirant, lubię Rexonę. Dobrze, że zapach się utrzymuje i jest świeży. Chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm .. kto wie, moze kiedys :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak na dobrą sprawę to nigdy nie miałam do czynienia z rexona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rexona jest moja ulubiona, jeśli właśnie chodzi o deo w sprayu. Tej jeszcze nie próbowałam. Używam takiej antyplamowej.

    OdpowiedzUsuń