poniedziałek, 4 lipca 2016

31.05. - "Kto wie co zakręt bliski skrywa..."



Doodlin płyniemy na wyspę Inisheer







 
 


 
 

 
 

 
 
 


 
 




 
 

 
 





 
 

 
 


To moment w którym nasza wspaniała wyprawa niestety
tak nagle i smutno się urwała.
 
...

"Kto wie, co zakręt bliski kryje,
Drzwi tajemnicy, dziwną ścieżkę.
Tylem ją razy w życiu mijał,
Aż przyjdzie chwila, gdy nareszcie
Otworzy mi się droga nowa
Tam, dokąd księżyc nam się chowa,
I zaprowadzi mnie najdalej,
Tam, skąd nad ziemią słońce wstaje."
(tłum. M.Skibniewska, księga VI, rozdz. 9)




9 komentarzy:

  1. Znowu oczarowały mnie zdjęcia! Ten wrak statku jest niesamowity.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dokładnie, wrak statku jest niesamowity!
    Piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych miejscach, które sfotografowałaś. Coś niesamowitego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia! Wrak wygląda naprawdę niesamowicie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Surowe, kamienne widoki i ta harha w tle.... Kiedyś wszystko się kończy, aby w drzwi mogło zmieścić się nowe
    Pozdrawiam
    eksperyment- przemijania.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Surowe, kamienne widoki i ta harha w tle.... Kiedyś wszystko się kończy, aby w drzwi mogło zmieścić się nowe
    Pozdrawiam
    eksperyment- przemijania.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia z całej wyprawy, oglądałam od początku z zapartym tchem te widoki... wspomnienia zostaną na zawsze...

    OdpowiedzUsuń