środa, 29 czerwca 2016

Wymarzona wymianka :)

Kolejna wymianka w ramach grupy na FB

A wszystko zaczęło się od tego, ze napisałam z zapytaniem o wymiankę 
(prace obserwowalam już od dłuższego czasu i zachwycałam się nimi).
Niestety okazało się, ze akurat z moich rękoczynów nic sie Paulinie
nie przyda - w pełni rozumiem i szanuje i mówi się trudno ;) .

Jednak pare dni puźniej Paulina dała ogłoszenie na grupie, ze potrzebuje wyposażenie
domku dla lalek, który dostanie jej córeczka na urodziny :)
Pomyślałam - co szkodzi ;) zaproponuje cos od siebie .
Wymysliłam, że mogłabym zrobic puff taki okragły, z tych modnych od paru lat.
I ku memu zachwytowi Paula wybrała ten pomysł ! :)

Podała kolory i wymiary - miętowy,szary lub pastelowy róż.
Postawiłam na mięte i szarośc :) .
Miałam zrobic dwie takie puffy i dywanik.

Co ja się namęczyłam ;p włóczka fatalnie współpracowała, była sztywna i "twarda",
a do tego malutkie szydełko...
Ale uff uwinęłam sie ( bo termin był konkretny, dwa tygodnie na to by przesyłka znalazła się na miejscu już )
a i z efektu jestem zadowolona :) .





Dołożyłam jeszcze koszyczek na dowolne różności
i maleńką "serwetke"
może sie przyda na stół :)
eee stoliczek ;p




Poszło na to po mniej więcej 25 gram z każdej włóczki ( były po 50g)
NAZWA: ALIZE bella
SKŁAD: 100% Cotton


Ja w zamian dostałam tak upragniony przeze mnie kubeczek :)
i dodatkowo śliczną poduszeczkę z pięknym malunkiem :)




Dziękuje !

13 komentarzy:

  1. No z Paulina wymianki są super! Ja też mam za sobą jedną i bardzo jestem z niej zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super wymianka! świetne pufki ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie świetna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana wymianka :) kubek rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Jaki rozmiar szydełka używasz do Alize Bella?

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno lalom przydadzą się dzierganie pufy i dodatki. W koszyczku mogą trzymać swoje skarby:) Dostałaś śliczne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymianka cudna i w twoim klimacie , jednak zdarzają się udane wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubek i pufy obłędne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. super wymianka, piękne prezenty zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń