piątek, 24 czerwca 2016

Maluszek :)

Nie wiem jak u Was ale ja sie dzisiaj topie...
Dobrze, że w domu mogę już ściągać orteze bo by mi chyba ta noga wypłynęła !
Ale nie jest łatwo męczyć sie teraz o kulach - dzisiaj zrobiłam wyprawe na pobliską pocztę, jak wróciłam do domu (od 24 dni już pomieszkuje u mamy co by mi miał kto herbate przenieść :/) usłyszałam pytanie (w cale nie złośliwe ;p )
"ooo, pada tam?" ...

Od czasu do czasu robię sobie takie małe cosie na próbę z resztek włóczki.
I w ten sposób powstało to maleństwo





Obok leży sobie moneta 5cio złotowa dla porównania wielkości



Maluszka zgłaszam na Linkowe Party u Diany

11 komentarzy:

  1. O jej! Jaki fantastyczny maluszek! :D Idealny jako przywieszka do kluczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziaczek :) dziękuję za udział w mojej zabawie urodzinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodziaczek :) dziękuję za udział w mojej zabawie urodzinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny :-) napisałam Ci komentarz pod postem wymiankowym na FB.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo jakie przeurocze maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki słodziutki mikrusek :) Strasznie podoba mi się jego ogonek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maluszek superowy:)) Awww, o kulach? Bardzo współczuję:(

    OdpowiedzUsuń