czwartek, 9 czerwca 2016

Kocham Cię jak Irlandię...

Ta wymarzona Irlandia...
... będzie jednym z tych najsmutniejszych wspomnień.
Mieliśmy wypadek samochodowy. Mój najlepszy przyjaciel zginął.

PROSZĘ NIE PISZCIE ŻE WSPÓŁCZUJECIE 

ja to wiem i dziękuje.
Pisze to po to byście wiedziały dlaczego ta relacja nie będzie tak radosna jak być powinna, jak radosne były te dni.

Jeśli będziecie chciały skomentować skupcie się proszę tylko na tym wspaniałym kraju i widokach.

Podzielę to na te 6 dni, które tam byłam.
Chciałam przywieźć Wam coś na rozdanie - jednak karteczki zostały w samochodzie...

Dziś kilka fotek z Dublina, do którego skoczyliśmy wieczorem zaraz po przylocie. 
Miasto podzielone jakby na dwie części - ta bogatsza z bankami, schludna i zadbana
oraz biedniejsza, ciaśniejsza, pełna sklepów, sklepików, przyciemnionych pubów oraz ludzi.

26 Maj 2016


University College Dublin



  








 

6 komentarzy:

  1. Oj, rzeczywiście wspaniałe miejsce. Mi również marzy się zobaczyć Irlandię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne foty i bardzo lubię takie klimatyczne puby.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się odbyła bo taki był plan i zrobiliście to też dla niego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że się odbyła bo taki był plan i zrobiliście to też dla niego :*

    OdpowiedzUsuń