czwartek, 30 czerwca 2016

Chusteczki oczyszczające NIVEA Creme Care


Chusteczki oczyszczające NIVEA Creme Care
dzięki portalowi
Testowałam chusteczki oczyszczające do demakijażu i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie potrafie używać płynów ani mleczka do demakijażu więc już wcześniej miałam do czynienia z chusteczkami innych firm. Nivea jednak miło mnie zaskoczył, nie drażnił oczu (również zapachem, co zdarzało się przy innych chusteczkach), dobrze zmywał makijaż, zostawiał przyjemne uczucie nawilżonej "nakremowanej" skóry oraz miły zapach kremu Nivea. Moja skóra twarzy od paru dni była w strasznym stanie bo po wypadku miałam na niej kilka ranek nie mogłam więc myć jej niczym wiecej jak wodą a woda utleniona wysuszała ją dodatkowo - po paru użyciach chusteczek (kiedy już mogłam sobie pozwolić na lekki makijaż) zaczęła powoli wracać do życia. 

A Wy jakie macie doświadczenia z produktami do demakijażu ? :)


4 komentarze:

  1. Mam swój ulubiony produkt z Ziaji i nie zamienię go na żaden inny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne chusteczki. Ja się przywiązałam do mydeł w płynie i moje ulubione jest Garniera.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje doświadczenia są tragiczne, wszystko mnie szczypie..-wolę tuszu na noc nie zmyć rano domalowac i ewentualnie wyczyścić pod okiem ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo tych to jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń