piątek, 13 maja 2016

Wymianka blogowo facebookowa z NIe z Chin

Super wymianka z Ruda z blogu Nie z Chin :)
Rudą poprosiłam o wymiankę pytając czy może coś jej się spodoba
z rzeczy czekających u mnie na przygarnięcie :)

TU - wciąż są i dochodzą nowe - zapraszam

Dołożyłam jeszcze parę drobiazgów :)



Ja oprosiłam o piórnik na kredki, kosmetyczkę i podróżna podusie ( ta ma być dla mamy na Dzień Matki - dostanie wcześniej bo przednia lot na Malte do mojej siostry :) )








Bardzo dziękuje :)

p.s. wymianka częściowo blogowa częściowo facebookowa <- fajna grupa wymiankowa

9 komentarzy:

  1. Ja również dziękuję za taką super wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe prezenty :) Obie macie talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wymianka, mam nadzieję, że każda kolejna będzie tak samo satysfakcjonująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, ale świetna wymianka! Zazdraszczam :D świetny ten patent ze zwijanym piórnikiem - w dodatku takie tęczowo ułożone kredki na czarnym tle wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna wymianka :) - gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że się udała wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusia i piórnik są super! I skrzyneczka co mi się tak podobała :)

    OdpowiedzUsuń